Camping Kronensee

Meer camping info

6 reviews over Camping Kronensee

• 8Stefan07-09-2019

mooie verblijfplaats

We zijn hier een week geweest. De plaats was ruim. De meeste plaatsen waren voor vaste gasten, maar die plaatsen waren gescheiden van de toeristenplaatsen. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het sanitair was nieuw en werd goed schoongehouden.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Evelien30-06-2019

Veel herrie op het tentenveld

Het is een prachtig terrein. Wel Duits, dus veel vaste standplaatsen. Het sanitair is superschoon en de ligging aan het meer maakt de plek bijzonder. Het is echt heel jammer dat er geen apart veld is voor rustzoekende tentkampeerders. Tussen drinkende mensen te moeten staan is echt niet leuk. Niet alle tentkampeerders zijn festivalgangers en willen meegenieten van de herrie en gelal. Tip: maak op een rustige plek van het terrein een extra tentenveld. Beperk de toegang tot dit veld tot leden van de Natuurkampeerterreinen. Ook buitenlandse terreinen kunnen zich hierbij aansluiten. Het komt vaker voor dat een natuurkampeerterrein onderdeel uitmaakt van een reguliere. Maling.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2017
    9Werkman03-09-2017

Uitstekend!

Prachtig nieuw en schoon sanitair! Zeer mooi uitzicht op het meer waarin je heerlijk kunt zwemmen. Goed en betaalbaar restaurant naast de camping. Voor wie van rust en natuur houdt zeker een aanrader.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

5THERESIA17-08-2014

hier nooit meer

zer slecht onderhouden camping gras al heel lang niet afgedaan ,sanitair schlecht gekuist wel goed fietsen in de omgeving er is alleen tijdens de opening van de receptie iemand aanwezing dit van 8u tot 1u en van 15u tot 18u als er daarna nog iemand aankomt moet deze persoon iemand bellen als er een prbleem is ook

• 5Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Familie Roozendaal27-07-2010

mooie natuurcamping met goed sanitair

Camping Kronensee in Ostercappeln is een echte natuurcamping. Aardige mensen en we hadden een mooie schaduwplaats maar enkele waarschuwingen zijn op zijn plaats. Als eerste: je kan er NIET vissen. Er is een visverbod van mei tot september en dat is erg jammer want je kan er perfekt karperen. ten tweede: het mooie strand van de foto's is niet van de camping maar van een (betaalde) park naast de camping. Op de camping mag je zelfs niet zwemmen (volgens de waarschuwingsborden). ten derde: de broodjeskiosk is erg slecht voor je lijn want de broodjes zijn heerlijk en goedkoop. Wij hebben er elke dag gekocht. Toch een leuke vakantie gehad. Mooi weer help wel.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 9Laurent Neels14-08-2008

Zeer aan te bevelen

Prachtige goed gelegen camping met uitstekende voorzieningen

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2008

1 tip over Camping Kronensee

• THERESIA, 17-08-2014

dringend andere uitbater en een betere poetsvrouw

0 vragen over Camping Kronensee

• SchaduwplaatsenAanwezig