Hotel Ibis Styles Osnabrück

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Osnabruck

8.3Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Osnabrück voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Ibis Styles Osnabrück

• 2017
    9Marie Ambergen29-07-2017

Goed hotel, vriendelijk meedenkend personeel.

Omdat de kamers vrij klein, maar schoon, zijn kon je in de restaurant ruimte altijd gratis koffie/ thee, met vaak ook nog gebak, fruit en snoep krijgen en de krant lezen. Onze e bikes mochten we s 'nachts in het hotel zetten. Geen negatieve ervaringen.

• Oude reviews

10piroddi01-08-2016

mooi netjes en fijn hotel een aanrader

het hotel is zeer netjes en schoon kamers zijn wat aan de kleine kant maar ze zijn wel mooi en netjes en schoon bedden slapen lekker het ontbijt is goed lekker broodjes zijn nog warm en er is veel keuze personeel is zeer vriendelijk helpen je goed als je een vraag heb over de omgeving of als je een andere vraag hebt het hotel is echt een aanrader we gaan er zeker nog eens een keer naar terug

Met jonge kinderen

• 7A.04-10-2014

Voor weekendje Osnabrück

Rustig hotel met keurige kamers en goed ontbijt. Goede bedden. Zeer geschikt voor weekendje Osnabrück tegen een vriendelijke prijs. Busverbinding naar Stadtmitte is goed. Bereikbaarheid per auto uitmuntend. Parkeren naast hotel. Viel Spaß und Vergnügen.

Linda Krause, Direktionsassistentin, 11-11-2014

este gasten,

Wij willen u bedanken voor de mooie beoordeling.

Geweldig dat je het hier in het huis genoten ook.

We kijken ernaar uit om je weer te zien.

Beste aanzien

Met oudere kinderen

• 8richard23-08-2014

mooi hotel, bijna langs de snelweg

Prima ontbijt, gratis koffie en thee, de hele dag ! Op 2 minuten van de snelweg. Met de bus naar het centrum = 2.50 Euro,10 minuten rit. halte voor de deur. Wij zaten er voor 3 nachten, totaal 100 Euro ! Losse 2 pers kamer = 100 euro, wel wat duur. Maar voor doorreis is het prima. Voor stedentrip ook wel, maar dan moet je een aanbieding hebben. Parkeren 5 Euro per dag. Grote supermarkt op 5 minuten lopen, benzine pomp en Subway op 2 minuten lopen. Tegenover grote Mercedes-filiaal, beetje industrie-terreinachtig. Goed typisch Duits restaurant op 10 minuten lopen, net de andere kant op ( "Blumenhalle" heet het ). Munster is ook leuk om te bezoeken, Osnabruck zelf ook. Kamers wel lawaaierig 's nachts, door de snelweg.

Linda Krause, Direktionsassistentin, 26-08-2014

Beste gasten,

dank u zeer voor uw beoordeling.

Geweldig dat je het hier in huis genoten ook. Wij verheugen ons op uw volgende boeking.

Met zonnige groeten uit Osnabrück

• 8penrod6701-06-2014

redelijk 3 sterren hotel

personeel ontzettend vriendelijk.koffie en thee de gehelen dag gratis.beneden bij de bar ,staat een automaat ,en het is nog goed ook .8 verschillende soorten koppen koffie,het ontbijt is goed ,maar niet uitgebreid. het salade buffet in de avond is heerlijk en uitgebreid en lekker.met vis en vlees.de kamer en badkamer was klein maar schoon en netjes.de ramen kun je snachs niet open doen ,veel teveel straat lawaai.

L. Krause, Direktionsassistentin, 01-07-2014

Beste gasten,

dank u dat u de tijd om uw verblijf hier te evalueren in het ibis Styles Osnabrück hebben genomen.

We zijn blij dat je genoten hebt goed uw verblijf hier in het huis en kijken uit naar een weerzien met jou.

bye voor nu

Uw ibis Styles team van Osnabrück

• 8Ben19-10-2011

Goed en goedkoop

Goed hotel om een paar dagen te verblijven tegen een heel redelijke prijs. Gelegen op bedrijventerrein net buiten de stad (10 autominuten) met tuin en terras. Zeer attent en vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Restaurant eenvoudig ingericht, uitstekend ontbijt en bij halfpension keuze uit de gehele - ietwat beperkte - spijskaart. Diner van prima kwaliteit. Kamers helaas wat klein, weinig bergruimte, schoon, bed prima. Video bewaakt afgesloten parkeerterrein, parkeren tegen een zeer kleine vergoeding.

2 tips over Hotel Ibis Styles Osnabrück

• penrod67, 01-06-2014

osnabruck ,een zeer gezellige winkelstad ,ik heb veel duitse steden bezocht ,maar osnabruck is toch wel een topper.

• richard, 23-08-2014

Restaurant Blumenhalle Stadswandeling ( kerstmarkt moet mooi zijn ) Munster

1 vraag over Hotel Ibis Styles Osnabrück

• Cato, 20-07-2016

Kluis

Is er een kluis op de kamer

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming