Hotel Ibis Budget Osnabrück City

Hotel Ibis Budget Osnabrück City

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Osnabrück City voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Budget Osnabrück City in het Nederlands

prima

Jipp
21-6-2017

Hele mooie ruime moderne kamer met prachtige verlichting, ruime bedden, aparte wc op de kamer losse douche cabine op kamer, een kast ontbreekt. Prima voor een of twee dagen,goed ontbijt,geen restaurant,receptie open van af 17.00 uur, of automaat.Zeer voordelig, ga zeker terug.

Gereisd Met partner in juni 2017

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ReceptieAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Osnabrück City in Osnabruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Osnabrück City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.