Hotel Bürgerbräu

Hotel Bürgerbräu
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Bürgerbräu voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bürgerbräu in het Nederlands

Da fühlt mann sich wohl

Becker Marion
23-11-2014

Schon mehrmals habe ich meinen Besuch im Hotel Bürgerbräu untergebracht. Alle waren sehr zufrieden mit den Zimmern, dem reichhaltigem Frühstück und dem super freundlichen Personal. Ich werde meinen Besuch immer wieder ins Bürgerbräu schicken!

Eenvoudig hotel

Elke
3-4-2011

Er zijn in dit hotel verschillende kamers. Oude kamers maar ook gemoderniseerde kamers. Het is er schoon.

Het bed in de oude eenspersoonskamer was goed met een heerlijk dekbed. Ook de rest voldeed goed.

Er is een lift maar als u slecht ter been bent geeft u dit dan door. Dan kan men er rekening mee houden. Voor sommige kamers liggen trappen.

Het ontbijt was goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bürgerbräu in Osnabruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bürgerbräu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bürgerbräu scoort een 7.75 uit 10 op basis van 2 reviews.