Camping Attersee

5 reviews over Camping Attersee in het Nederlands

Nooit weer

Ronnie
21-7-2019

Ehhh zocht op Google naar de beste camperplaatsen. Kom hier dus uit wij er heen. Nou aangekomen beheerder nog eigenaar is wel aardig. Rijd voor je aan met een golfcar kijk zegt hij hier is uw plaats. Achteraan op de camping tussen ouwe vervallen caravans. Naja maakt ni uit was maar voor een middag avond nacht. Indd toppunt voor water achter de plaats maar dat gebruik ik beter maar niet. Oude vervallen camping welke volgens mij wat nieuw leven wordt ingeblazen. Vooraan bij het water gelijk bij receptie ziet er wel goed uit bij het waterplasje. Maar haal dit even hier weg dat het een mooie plek is die foto die hier op site staat van het water klopt ook niet tis gewoon klein plasje. Zet dit hier neer puur voor mensen die net als mij mooie plekken zoeken en dat is dit zeker niet. Twee volwassen en 2 kinderen bijna 30 euro per nacht das oke maar het niet waard en dat is geheel mijn mening. Maja op Google wat zoeken valt niet mee soms.

Leuke Camping

Marco Verhoeven
19-6-2019

Leuke camping met een meertje , goede plaatsen met water tappunten. Aardige eigenaren , mooie uitval om Osnabruck te verkennen. Wij komen zeker weer

Gereisd Met partner in juni 2019

Nooit meer

Bea
21-4-2019

Eigenaar zeer onvriendelijk en ongastvrij. We kwamen langs de camping tijdens een lange wandeling. We overwogen om te gaan verkassen naar deze camping vanwege de mooie ligging. We vroegen bij de receptie of we even gebruik mochten maken van de picknicktafel, om ons brood op te eten, die direct achter de slagboom stond. ‘Nein’ was het norse antwoord. We dropen direct af. We waren verbijsterd over deze onvriendelijke houding. We hadden geen behoefte meer om te verkassen.

Gereisd Met vrienden in Mon Apr 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vergane glorie op een mooie locatie

HeDi
17-8-2014

Vriendelijke medewerkers. De camping heeft ooit allerlei voorzieningen gehad (restaurant, kegelbaan, winkeltje etc) maar die zijn duidelijk al langere tijd niet meer in gebruik. De camping wordt naar ons idee niet goed onderhouden en oogt daardoor wat armoedig en rommelig. Er zijn veel vaste plaatsen, die overigens ook niet allemaal even fraai zijn. Het nieuwe sanitair is mooi, maar de toiletten hadden stuk voor stuk geen wc papier, en zelfs geen wcrolhouders. Het douchen met een soort prepaid chipkaart werkt trouwens prima en is prettig. Je hebt op deze camping geen internetmogelijkheden. Het meer is heel mooi. Het restaurant is niet meer, maar je kunt er nog wel snacks bestellen.

Gereisd Met partner in augustus 2014

Prima doorgangscamping

Jorn
6-8-2014

In de buurt van de snelweg en het spoor. Beiden zijn hoorbaar op de camping, dus verwacht geen rustige camping. Wel een gloednieuw (2014) en schoon sanitairgebouw met hele goede douches en wasgelegenheid. Prima als doorgangscamping

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Attersee

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Attersee in Osnabruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Attersee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.