8,7

Weer vandaag-1°-6°

We hebben een aantal aanbieders voor Arcona Living Osnabrück voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Arcona Living Osnabrück in het Nederlands

goed hotel

Frank, 16-12-2017

Nieuw en keurig hotel op 6 minuten loopafstand van het centrum.

Parkeren kan in de parkeer garage van het hotel. ( € 15,00 per dag)

Kamers mooi en ruim ingericht, schoone douche ruimte, 2 goeie boxspring bedden, gratis wifi en evt. internet aansluiting met kabel.

Uitgebreid ontbijt, wel even zoeken naar waar alles staat.

Ondanks de ligging aan een drukke weg geen last van geluid van verkeer.

Precies goed!

F. Compagner, 27-8-2017

Het hotel ligt op loopafstand van het oude centrum, leuke kamers die praktische zijn ingericht, niet heel ruim. Goed en gevarieerd ontbijt. Inrichting is Rock & Rolling georiënteerd, heel aardig om te zien, de "huiskamer" bied zelfsde mogelijkheid om een lp te draaien!

Enige smetje tijdens ons verblijf was de aanvaring met de daar op volgende uitbarsting van de Servische ober.

Ach een beetje temperament kunnen wij aan.............😊

Stijlvol ingericht hotel

Mary , 27-1-2017

In dit design hotel waan je je in de jaren 50 en 60. Alles perfect afgewerkt en super mooie kamers. Al zit je aan een drukke weg wanneer je de ramen dicht houd als je gaat slapen hoor je helemaal niets meer. Goede bediening in het restaurant en aan de bar. Prima eten. Top ligging ten opzichte van het centrum

Sfeervol hotel

Annelies Neele Clement, 3-12-2016

Arcona living osnabruck is een fijn hotel. Mooie schone kamers. Het is sfeervol ingericht. Het hotel ligt in het centrum. Alles is goed te belopen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arcona Living Osnabrück in Osnabruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arcona Living Osnabrück zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Arcona Living Osnabrück scoort een 8.73 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: