Vakantie in Osnabruck

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Osnabruck

Reviews over Osnabruck

• 8Hiske08-07-2019

Gezellig stadje

Vergeet niet dat Duitse winkels op zondag gesloten zijn, dat was voor ons een beetje een teleurstelling. De sauna van het nettebad is wel echt een aanrader! Verder is het een leuke stad om eventjes naar toe te gaan, maar veel langer dan een weekend kun je je er niet vermaken

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in juli 2019

• 7Frank16-12-2017

Leuke stad

Wij waren er voor bezoek aan de kerstmarkt, waar er maar 1 van is in de stad rond de Dom en de Markt in de alt stadt, maar wel erg gezellig. Veel gluhwein e.d. kraampjes met genoeg te eten. De vele winkels in de stad zelf waren wat aan de dure kant voor mensen met een wat ruimere beurs. Verder uiteraard leuke kneipe en restaurants. Op zich toch wel nog veel opgeknapte oude gebouwen te zien in de stad. Zelf gegeten bij restaurant Weinkrüger, een gezellig Duitse eettent.

• 7Cultuur
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met vrienden in december 2017

• 8Eric Mostert05-12-2017

Heel gezellig

Leuke kerstmarkt. Osnabruck is een gezellige stad, waar het ook in de avond goed vertoeven is. Er zijn leuke eetzaakjes en volop mogelijkheden tot winkelen,

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2017

• 4Koopman07-01-2017

Geen mooie stad.

Wij waren hier rond de kersttijd. Geen tot weinig sfeer. Weinig versieringen. Kerstmarkt viel erg tegen. Bijna alleen maar (vet) eten en drinken.
    Weinig sfeervolle restaurants of barretjes. Er zijn mooiere steden om te bezoeken.

• 5Uitgaanslevenn
    • 5Cultuur
    • 4Omgeving
    • 3Sfeer in stad
    • 3Zorg voor natuur

Gereisd met partner in december 2016

• 9Ria Kluvers12-07-2016

weekendje weg

Wij zijn voor een speciale oldtimermotortoertocht in de buurt van Osnabruck een weekend weg gegaan. Proberen dit elk jaar rond Pinksteren te doen. Wisten niet dat de omgeving rond Osnabruck zo mooi was, dat er zoveel Hunnebedden en musea zijn. De stad zelf hebben wij niet bezocht, maar gaan beslist de volgende keer langer om van de omgeving te genieten.

• 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in mei 2016

• 8esmeetjuh_3017-01-2016

Gezellige stad

Mooie stad. Leuk met de kerstmarkt daardoor ook erg druk maar wel gezellige sfeer. Aardige mensen en lekkere restaurants in de stad. Uitgaan is ook erg leuk. Cultuur weinig van gezien maar wel leuke winkels.

• 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in december 2015

• 8Simon Bremer02-09-2015

Osnabrück en camping Niedersachsenhof

het was een mooie en ontspannende vakantie

Gereisd met partner in januari 2015

• 8macha-C20-08-2015

Leuk om te bezoeken

Osnabruck ligt niet ver van de grens en is echt een plaats om eens naar toe te gaan. Voor de winkel liefhebbers is er genoeg te zien ( en misschien te kopen). De cultuurliefhebbers kunnen de binnenstad bekijken met zijn oude vakwerkhuizen en historische gebouwen.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 8W. von der Haar13-08-2015

Wirklich eine super tolle Altstadt!!!!

zum Glück war ich in Osnabrück

• 9Cultuur

Gereisd met partner in juni 2015

• 8ed18-12-2014

Mooie oude stad

Oude stad met vakwerkhuizen en gedeelte van de oude stadsmuur. Heel veel winkels dus shoppen is ook een optie. Wij hebben de kerstmarkt bezocht en dat was zoals het overal in duitsland is met veel gluhwein en wordt aar wel heel gezellig

Gereisd met partner in december 2014

10 van de 24 reviews gezien