Hotel Hermes Hotel Oldenburg

Hotel Hermes Hotel Oldenburg
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Hermes Hotel Oldenburg voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Hermes Hotel Oldenburg in het Nederlands

Heel prettig

Francois,
30-1-2018

Kamers en personeel prima, ligging minder, excursie mogelijkheden goed.

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Geweldig ontbijtbuffet inclusief !!!!!

H. Engelsman
18-12-2011

Rustig gelegen (op nog geen 10 minuten lopen van het centrum) hotel met voldoende gratis parkeergelegenheid. Zeer vriendelijk personeel, prima kamer met goed bed, schone badkamer. Goede prijsstelling, alles (drankjes, zeer compleet ontbijt, fitness en sauna) is all-in. Wij hebben dit hotel al vaker geboekt en doen dit in de toekomst weer.

Gereisd met partner in Fri Dec 16 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

gezellig hotel

jan beers
13-12-2010

dit hotel heeft een all inclusief systeem dwz gratis drankjes op de verdieping en gratis gebruik van een goed ingerichte sauna en daarbij ook vriendelijk personeel.top

Gereisd met partner in december 2010

Eenvoudig hotel op 10 minuten lopen van de Oldenburgse binnenstad. Kamers zonder enige vorm van overbodige poespas, maar schoon en met goede bedden. Vriendelijk personeel, maar de grootste giller is natuurlijk de gratis drank. Ook internet, telefonie, sauna en fitness gratis. Ruime parkeergelegenheid aanwezig en het ontbijt is zeer goed.

Gereisd met vrienden in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Een bijna in de binnenstad gelegen ontbijthotel

Gerd Renkema
12-2-2008

Een bijna in de binnenstad gelegen ontbijthotel. De kamers zijn prima, met o.a keurige badkamer. parkeerruimte voor de auto is goed geregeld, ook trein/busstation dichtbij. Leuke eetgelegenheden vlakbij. Maar het hotel biedt een exellent ontbijt aan. Gratis biertje en gratis sauna. PERFEKT !!!

Gereisd met partner in november 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Afstand tot strand1.5 km, > 20 minuten met de auto

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Schoenpoetsservice

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hermes Hotel Oldenburg in Oldenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hermes Hotel Oldenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.