Hotel Bavaria

Kleine hotelsWeer vandaag21°7°
Hotel Bavaria
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Bavaria voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bavaria in het Nederlands

zeer goed hotel, voor herhaling vatbaar !

Lieve,
29-7-2017

heel nette moderne kamers met airco, mooie badkamer, goed bed, wifi, koelkast. De kamers worden momenteel gerenoveerd maar ze hebben ons automatisch de nieuwe kamers gegeven. Vriendelijk, Super ontbijt ! Ligt naast autostrade maar je hoort er helemaal niets van. Gratis parking achter hotel. Sauna/welness faciliteit. Lift aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vriendelijke ontvangst

Sylvia Stawski
16-1-2017

Mijn man en ik zijn hier in 2012 geweest, met onze hond (dat was ook de reden dat we voor dit hotel kozen). We werden zeer vriendelijk ontvangen, met een attentie voor de hond. We hebben ons heel welkom gevoeld. Ontbijt en diner waren erg lekker, ook met onze dieetwensen. Enige nadeel is dat het vlak bij de snelweg ligt, met bijbehorend lawaai. Slapen met open raam is er niet bij.

Gereisd met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bavaria in Oldenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bavaria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.