Hotel Antares

Hotel Info

Meer hotelinfo

6 reviews over Hotel Antares

• 8Wiebe visser23-10-2016

Prima ligging in centrum met eigen parkeerplekken

Antares is een prima hotel in de 3 sterren categorie. Het hotel is netjes en het personeel vriendelijk. Het ontbijt is uitstekend. Wat het hotel bijzonder aantrekkelijk maakt is, dat je kunt parkeren op een afgesloten eigen parkeerterrein en dat het centrum / de winkelpromenade direct aan de overkant van de straat begint. Na het uitchecken op zaterdagochtend was het geen enkel probleem om de auto nog een aantal uren op de parkeerplaats te laten staan, zodat je de stad nog even in kon. Tijdens ons verblijf was de bar niet open en ik vermoed, dat dit standaard is. Alternatieven zijn om van de minibar op de kamer gebruik te maken of gebruik te maken van de zithoek in de receptieruimte, waar je via de receptionist(e) een beperkt assortiment warme en koude drankjes kunt verkrijgenn. Hier heb je ook een uitstekende WiFi-verbinding. Een WiFi verbinding op onze kamer kwam helaas niet tot stand. Geen nederlanse tv zenders op tv.

• 8jacob14-12-2014

tevreden

hebben de kerstmarkt in oldenburg bezocht.echt slechts enkele min. lopen vanaf het hotel.ruime en schone kamer.voortreffelijk ontbijt.gratis en probleemloos parkeren.alles op loopafstand.vriendelijk personeel.echt voor herhaling vatbaar. minpunt: geen wi-fi (gratis op de kamer) en hotelbar gesloten.

• 9Jeroen Schuit05-10-2013

Prima hotel!

Hotel Antares ligt zeer centraal aan de ringweg rond het oude centrum. Alles is hier op loopafstand te vinden. Er is voldoende parkeerplek naast het hotel op een afgesloten parkeerplaats. De kamers zijn goed uitgerust en zeer schoon. Het personeel is zeer vriendelijk en erg attent. Het ontbijt is werkelijk fantastisch en het ontbreekt aan niets. Ook hier is de bediening uiterst vriendelijk en service gericht. Op loopafstand zijn er vele eetgelegenheden te vinden. Echt een tophotel met een gunstige prijs.

• 8Maurits 01-10-2012

Tevreden

Wij verbleven 1 nachtje in het Antares hotel in Oldenburg. In een weekend. Het was erg rustig in het hotel, want het heeft de uitstraling van een zakenhotel. Voor ons, als fietsende toerist, was het grote voordeel de centrale ligging, midden in de stad. Alles onder handbereik. Het station, de binnenstad, winkels, eetgelegenheden. Kortom, wij waren tevreden gasten. Vanwege de rust in het hotel, de kwalitatief goede kamer en het uitstekende ontbijtbuffet. De prijs-kwaliteitsverhouding was dik in orde.

Met vrienden

• 7Marloes14-05-2011

Perfecte ligging

Het hotel ligt in het centrum, je steekt de straat over en je bent in de winkelstraat. De kamers zijn ruim en schoon en netjes, badkamer is goed. Ontbijt uitgebreid en lekker. Ik kan alleen maar positief ziin. In het centrum vele eetgelegenheden.

• 9Ankie10-12-2010

prima hotel

Het hotel ligt ideaal t.o.v. het winkelcentrum en de kerstmarkt. We hadden een ruime kamer,prima badkamer en heel goed gesorteerd ontbijt. Voor herhaling vatbaar

1 tip over Hotel Antares

• jacob, 14-12-2014

reserveer tijdig.in ons geval niet meer via internet te reserveren, maar na zelf gebeld te hebben kregen we de laatste nog beschikbare kamer.

0 vragen over Hotel Antares

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig