Vakantiepark
Kleine hotelsWeer vandaag-4°-9°
6,5

• Onderkomen6,5
  • Activiteiten6,7

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienpark Heidesee voor je op een rij gezet:

29 reviews over Vakantiepark Ferienpark Heidesee in het Nederlands

Nooit meer

Ans,
2-8-2018
  • Onderkomen5
  • Onderkomen5
  • Activiteiten5

Goed: mooie omgeving - ruime kampeerplekken want camping is nagenoeg leeg.

Camping is heel sterk verouderd. Sanitair is schoon maar niet meer van deze tijd. Restaurant gesloten, imbiss beperkt open, winkel ook gesloten. 1e winkel op 6 km afstand. Alles is verveloos. Veel mensen gesproken die vertelden dat camping voor de overname altijd vol stond, met levendige biergarten. Daar is niet veel meer van over. En dan nog de comfort plaatsen. Wie wil er op een bouwplaats staan. Eigenaren, jullie moeten je schamen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Nooit meer

Sonja,
6-10-2017
  • Onderkomen2
  • Onderkomen2
  • Activiteiten5

Een camping waar nodig gerenoveerd moet worden. Qua schilderwerk en modernisering van alle voorzieningen.

Slechte bewegwijzing. De weg naar de camping zeer slecht wegdek.

De eerste blik. Alsof je 50 jaar terug in de tijd was gekomen.

Het personeel van het restaurant, snackbar en schoonmaak rookte waar de gasten langs liepen.

Het restaurant wat amper open was.

Sanitair voorzieningen onder de grond. Geen kinder sanitair.

Ruime kampeerplaats. Vanwege het feit. Dat er niemand stond. En dat in de bouwvak.

De animatie en de receptie team waren geweldig!

Speeltuin buiten en binnen waren een groot succes bij de kinderen.

Het peuterbadje daarvwas het water ijskoud. Zo ook het grote zwembad.

Qua ligging prachtig tussen de bossen en de heide.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Aanrader!

Karin
16-9-2016
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Wij zaten in vakantiebungalow Toscana. Het eerste wat opviel was dat ons huisje echt zeer schoon was (zeker in vergelijking met de huisjes van grote ketens, waarbij grote stofvlokken onder bed geen uitzondering zijn). De huisjes zijn eenvoudig ingericht, maar wel voorzien van alle gemakken. Het enige nadeel is dat de huisjes gehorig zijn.

De faciliteiten van de bijbehorende camping zijn fantastisch! Het kikkerbadje voor de kleintjes is superleuk, maar ook het zwembad met glijbaan. Er is een mooie grote binnenspeeltuin waar onze kinderen met slecht weer zich uren konden vermaken. Er was een Nederlandstalig animatieteam met een leuk dagelijks programma voor jong en oud. De dagelijkse tocht met de trekker vinden kinderen een geweldige ervaring. Dan is er ook nog een groot zwemmeer met zandstrand. Er zijn zeer veel leuke uitstapjes in de buurt. Ik vond dit vakantiepark echt een aanrader zeker gezien de prijs/kwaliteit verhouding.

Je kunt er overigens ook nog heerlijk wandelen en fietsen. De omgeving is zeer mooi.

Opmerkingen/klachten worden zeer klantvriendelijk en zeer snel verholpen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Veelzijdig park

Jan Feikens
14-8-2016
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10

Mooie sportgelegenheden voor jong en oud en animatie voor basisschoolkinderen. Goede fietsverheer. Zeer ruime mooie vakantiebungalow met veel privacy.Receptie personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Een mooi fiets omgeving. Het is nooit vlak, maar zeker niet stijl. We hadden meerdere woningen gehuurd, welke goed waren schoongemaakt. De keuken was voldoende, al ontbreekt met een groep wel een vaatwasmachine. Nu zijn we meestal in het restaurant / imbiss wezen eten, dus viel het mee.

We hebben gebruik gemaakt van het ontbijt buffet, omdat we met meerdere mensen waren. Alles vers, en lekker. Nette bediening.

S'avonds hebben we een keer snacks gegeten wat prima was. Zelf de NL frikandel en kroket was er. De andere avond schnitzelbuffet, met diverse sausen en bratkartoffeln. een aanrader. Wij komen zeker weer. Het was helaas te koud om te zwemmen. Volgende keer misschien.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Niet heel enthousiast !

Mar
18-8-2015
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten6

We hadden pech met het weer, dus ook geen gebruik gemaakt van het zwembad en het meer. Ons huisje Toscana was niet heel erg schoon, lag hondenhaar in. Veel faciliteiten , waar maar weinig mensen gebruik van maken. Wij gingen hierheen om naar het heidepark te gaan en dat was Top ! Het restaurant heeft een zeer beperkte kaart schnitzel , frikandel of kip nugget met patat, maar het kost dan ook haast niks en is prima te eten. Wel veel privacy bij de bungalows. Vriendelijk personeel. Voor kinderen Nederlanstalige animatie. Waren wel een paar grote groepen op de camping dus is moeilijker contact leggen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• Onderkomen8

Lang weekend geweest, maar hele tijd was restaurant dicht. Tip: Ingo in Fassberg, lekker en niet duur. Bijzonderheden:

- appartement was keurig schoon en had geen mankement, wel een bijzondere indeling

- personeel was erg aardig en behulpzaam

- het restaurant was niet open gedurende ons hele verblijf, balen en lastig

- erg rustige camping er is geen reuring terwijl er heel veel faciliteiten zijn (ook veel nieuwe) van een prima kwaliteit, erg jammer ook voor de camping zelf natuurlijk

- omgeving is rustig, de wegen zijn rustig, breed en goed van kwaliteit voor de uitstapjes. zoals:

* tankmuseum

* Kamp Bergen-Belsen

* Autostadt VW Wolfsburg

* Wandelingen, etc

Gereisd anders in juni 2015

Oud park waar nog meer uit te halen is.

Agnes
14-9-2014
  • Onderkomen7

Weekend in huisje Venezia gezeten, was goed te verblijven met 3 personen denk dat met 6 personen wel krap word. Intrieur wat verouderd tv is niet meer van deze tijd. Mis ned zenders toevoegen.

Om iets te bezichtigen moet je al snel de auto pakken omdat alles ver van het park af ligt. Omgeving is mooi kunt heerlijk wandelen en fietsen!

Horeca is meer uit te halen, keuken personeel zit gewoon te wachten op een bon en als ze een bon hebben hoor je ze de schnitzels plat slaan, beetje apart. Maar het was super te eten.

Pinnen kan nergens op het park! Misschien een aandachtspunt want er zijn niet veel mensen meer die contant bij zich hebben.

Weekend was voor ons lang zat, maar niet voor herhaling vatbaar...

Gereisd anders in september 2014

geweldige vakantie voor gezinnen en honden

Patricia
17-8-2014
  • Activiteiten10

Aardige mensen. Zeer goed service. Lekker eten. Animatie voor de kids. Verse broodjes en een koekje voor de hond. Helaas geen campingwinkel maar lidl en aldi op 5 min rijden! Prachtige omgeving. Diverse akt in de buurt. Vogelpark aanrader en hamburg in een uurtje rijden. Bungalows erg schoon en prima inventaris!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Grote , rustige camping

dsieben
1-8-2014
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9
  • Activiteiten7

In het hoogseizoen 2 weken in huisje venetia ! Heerlijk ruim, alles voorhanden, super ! Nadeel, nr 1 ligt naast beheerdershuis en de bewoners waren vroeg uit de veren en dan luidruchtig.Verder superplekje tegenover zwembad en gratis wifi van receptie ertegenover. Mooie grote plekken voor de caravan. Veel speelgelegenheid voor de kids, leuke NL animatie. Minpunt restaurant, weinig open en rare uitbaters...De mini supermarkt is 2 planken met proviand....Horeca is meer uit te halen. Het park is vrij rustig ondanks de grootte. het is 5 kilometer naar Fassberg met goede Ingo's Grill en diverse supermarkten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ferienpark Heidesee in Oberohe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ferienpark Heidesee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.