Reviews over Oberlangen

prachtige tuin

Bert,
    1-9-2015

Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen en ging men mee om het appartement te laten zien.

Je kwam binnen in een hal. De woonkamer/keuken was voorzien van een bankstel en 2 stoelen, ook was er een eethoek, het keukengedeelte was van alle gemakken voorzien.

Slaapkamer 1 bestond uit 2 eenpersoons boxsprings. Deze lagen overigens prima. Wij hadden gekozen voor de variant inclusief beddengoed en handdoeken, het voordeel hiervan was dat de bedden waren opgemaakt.

Slaapkamer 2 bestond uit een tweepersoons boxspring, die overigens ook goed sliep.

De badkamer bestond uit een wc, badmeubel en heerlijke douche.

Bij dit appartement zat een prachtige aangelegde tuin.

Wij konden onze meegenomen fietsen prima kwijt in de garage van het huis, deze moest gedeeld worden met de 2 andere appartementen, ook waren hier fietsen, bbq, etc om te gebruiken.

In de kelder van het appartement stond een wasmachine, droger, strijkplank etc die tegen een kleine vergoeding gebruikt konden worden.