Hotel Riverside

9,1

12 reviews over Hotel Riverside in het Nederlands

Heel fijn

7-6-2018

Heel fijn. Fantastisch gelegen, goede kamers en goed ontbijt.

Mooi hotel, van alle gemakken voorzien. Ruime kamer met fijne douche en goed ontbijt.

Kussen waren wat minder. En de vriendelijkheid in Pier 99 zou wel beter kunnen.

Wederom genoten van ons verblijf in het Riverside Hotel! Een geoliede machine.

We hebben een aantal aanbieders voor Riverside voor je op een rij gezet:

Prachtig hotel op een mooie locatie

17-8-2017

Prachtig hotel op een mooie locatie.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

goed hotel, vriendelijk personeel

7-5-2017

goed hotel, vriendelijk personeel . het ontbijt was top, er is geen nee te koop.

mooie kamers. ga hier zeker nog een keer heen.

Accommodatie eigenaar, 30-6-2017

Geachte gast,

dank u voor uw evaluatie. Leuk dat je ervan genoten met ons. Graag weer, tot de volgende keer!

Met vriendelijke groet

Familie Müller, Christian Terbeck & das Riverside Hotel/Pier99 Team

Oude reviews (archief)

Uitstekende service

4-12-2016

Uitstekende service. Uitgebreid ontbijt. Ruime kamer.

Prettig verblijf gehad, al was het kort ('s avonds laat aangekomen, vroeg weer weg) maar zeer nette kamer, goed ontvangst, in de bar nog een (welkomst) drankje gedaan, ook erg gezellig.

Overhet algemeen zeer tevreden

7-8-2016

Overhet algemeen zeer tevreden. Prima hotel gastvrij personeel. Alleen de bediening in pier 99 kan wat mij betreft wat sneller laatste keer lang op het eten moeten wachten

Super leuk hotel

Familie
26-6-2016

Mooi gelegen, leuk restaurant, heel vriendelijk personeel. Wij hadden een suite geboekt met keuken, goede badkamer, mooi balkon en prachtig uitzicht over het meer. Menukaart in Nederlands is erg fijn.

Mooie, schone

17-4-2016

Mooie, schone.en ruime kamer. Goed en uitgebreid ontbijt. WiFi laat echter te wensen over. Jammer dat er geen Nederlandse tv zender te kiezen valt, bijvoorbeeld BVN. Het eten in restaurant Pier99 is lekker.

We hebben een aantal aanbieders voor Riverside voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riverside in Nordhorn-Hestrup, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riverside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riverside scoort een 9.11 uit 10 op basis van 170 reviews.