Camping Um Ost

1 review over Camping Um Ost in het Nederlands

Strandcamping

Marcel
27-7-2014

Voordelige camping. Schoon sanitair. Verder eenvoudig. Verse broodjesservive die goed is. De broodjes zijn warm wanneer je ze meteen om 8 uur haalt.

We waren op pad met de camper maar hebben die in Norden laten staan en zijn met de fietsen en een trekkerstentje nar het eiland gekomen. Geweldige dagen gehad.

Gereisd met partner in juli 2014

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Um Ost

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Um Ost in Norderney (Insel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Um Ost zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.