Hotel Friese

Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag15°7°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Friese voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Friese

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels
  • Check-outTot  11:00

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Friese in Norderney (Insel), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Friese zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.