Appartement Ferienwohnunh Halm

9Fenomenaal

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Norderney (Insel)

9Fenomenaal

Appartement info

Meer appartement info

1 review over Appartement Ferienwohnunh Halm

• 9Henriette05-10-2015

Prima appartement, compleet ingericht!

Appartement op de 2e verdieping in een complex, voorzien van een lift. Inrichting en ruimte zijn goed. Voldoende bergruimte en alles wat je maar nodig hebt is aanwezig in het appartement. Bushaltes zijn dichtbij en de fietsverhuur is tegenover het appartementencomplex, evenals een winkel, maar hiervoor kun je beter iets verder fietsen of lopen. Dan heb je meer keus en voordeliger prijzen! Er zitten 2 fietsen bij het appartement, dus 5-10 minuten fietsen en je bent bij de Netto supermarkt. Een minpuntje; er is geen internet/Wifi, maar hier wordt wel aan gewerkt dit te realiseren. Verder alleen maar lof; alles aanwezig wat we nodig hebben gehad, een waterkoker, koffiezet-apparaat, broodrooster, oventje, 2-pits elektrisch fornuis, koelkast. Dichtbij de boulevard, 3-5 minuten lopen en vanuit het appartement te zien. Enkele restaurants in de buurt.

Gereisd met partner in september 2015

0 tips over Appartement Ferienwohnunh Halm