We hebben een aantal aanbieders voor Norderney (Insel) voor je op een rij gezet:

vakanties Norderney (Insel)

Reviews over Norderney (Insel)

Prima appartement, compleet ingericht!

Henriette,
    5-10-2015

Appartement op de 2e verdieping in een complex, voorzien van een lift. Inrichting en ruimte zijn goed. Voldoende bergruimte en alles wat je maar nodig hebt is aanwezig in het appartement. Bushaltes zijn dichtbij en de fietsverhuur is tegenover het appartementencomplex, evenals een winkel, maar hiervoor kun je beter iets verder fietsen of lopen. Dan heb je meer keus en voordeliger prijzen! Er zitten 2 fietsen bij het appartement, dus 5-10 minuten fietsen en je bent bij de Netto supermarkt. Een minpuntje; er is geen internet/Wifi, maar hier wordt wel aan gewerkt dit te realiseren. Verder alleen maar lof; alles aanwezig wat we nodig hebben gehad, een waterkoker, koffiezet-apparaat, broodrooster, oventje, 2-pits elektrisch fornuis, koelkast. Dichtbij de boulevard, 3-5 minuten lopen en vanuit het appartement te zien. Enkele restaurants in de buurt.

Gereisd met partner in september 2015

Strandcamping

Marcel,
    27-7-2014

Voordelige camping. Schoon sanitair. Verder eenvoudig. Verse broodjesservive die goed is. De broodjes zijn warm wanneer je ze meteen om 8 uur haalt.

We waren op pad met de camper maar hebben die in Norden laten staan en zijn met de fietsen en een trekkerstentje nar het eiland gekomen. Geweldige dagen gehad.

Gereisd met partner in juli 2014

Hier moet je je gewoon goed voelen.

4-2-2014

Vooral de hartelijke verwelkoming aan de receptie en het zeer vriendelijke personeel in de ontbijtruimte en het restaurant verdienen bijzondere lof. Bedankt voor vier heerlijke dagen.

Gereisd anders in februari 2014

Prachtig hotel, zeer goede service!

31-12-2013

Mooi hotel. De beleefdheid en vriendelijkheid van het personeel top. Vooral bij de receptie en in de spa.

Gereisd anders in december 2013

Mooi hotel met goede ligging.

28-12-2013

Gerenoveerd hotel met mooie grote kamers. (onze tweepersoonskamer had 2 baden) moderne inrichting, vriendelijk personeel, zwembad, sauna en super fitnessruimte. Kunnen we alleen overal aanprijzen.

Gereisd anders in december 2013
Norderney (Insel) scoort een 9,9 uit 10, op basis van 20 reviews