Hotel Deichkrone

1 review over Hotel Deichkrone in het Nederlands

super kindvriendelijk hotel

Annemarie
2-4-2010

kamers zijn prima, ruim net gerenoveerd.

kinder animatie is aanwezig perfect geregeld.

eten is prima.

op de vloer ligt vloerbedekking dus niet geschikt voor allergie.

wij zouden er zo weer heen gaan TOPPERTJE, hotel is aangesloten bij FAMILOTEL keten.

het gebouw ziet er niet echt fraai uit laat je daardoor niet ontmoedigen er heen te gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Deichkrone in Norden, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Deichkrone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Deichkrone scoort een 8.53 uit 10 op basis van 136 reviews.