We hebben een aantal aanbieders voor Norden voor je op een rij gezet:

mooi Hotel

theo,
    14-2-2013

hotel Stadt Norden mooi hotel

ontbijt is zeer goed avond eten heerlijk

Gereisd met vrienden in februari 2013

Echt duits hotel.

Anja,
    27-7-2012

Ruim 10 dagen in dit hotel verbleven. De ligging is erg centraal en met de fiets is alles goed te bereiken. De hoteleigenaren zijn erg voorkomend en geven graag advies. Het ontbijt is super gezond en er is veel aanbod. In de tuin kun je heerlijk zitten. Het hotel is prima onderhouden. Je fiets kun je goed stallen. Kamer is compleet. Badkamer en douche wat aan de krappe kant, maar alles werkt prima.

Gereisd met partner in juli 2012

super kindvriendelijk hotel

Annemarie,
    2-4-2010

kamers zijn prima, ruim net gerenoveerd.

kinder animatie is aanwezig perfect geregeld.

eten is prima.

op de vloer ligt vloerbedekking dus niet geschikt voor allergie.

wij zouden er zo weer heen gaan TOPPERTJE, hotel is aangesloten bij FAMILOTEL keten.

het gebouw ziet er niet echt fraai uit laat je daardoor niet ontmoedigen er heen te gaan.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

Geweldig hotel!

Arjan,
    15-1-2010

Dit is werkelijk een uitmuntend hotel. De mensen zijn vriendelijk, het is eten is van zeer hoog niveau. De kamer leek een balzaal (type Kornspeicher) en was zeer smaakvol ingericht. Je kunt gebruik maken van het "saunalandschap" en dat moet je dan ook zeker doen. Aanrader was de fietstocht met picknick

Ik ga weer!

Gereisd met partner in april 2009

Nadat we ongeveer 2 uur hadden gezocht en in de weg hadden

Weggemans,
    4-6-2008

Nadat we ongeveer 2 uur hadden gezocht en in steenkolen-duits de weg hadden gevraagd kwamen we bij het hotel aan. Blijkt het hotel Deutches Haus Akzent te heten.

We werden zeer vriendelijk welkom geheten. Het hotel is zeer kleinschalig, maar daardoor wel heel knus. 's Avonds hadden we een eigen tafel en konden we elke dag kiezen uit een 3 gangen diner. Kwaliteit-prijs verhouding is echt super! Ook hadden wij onze hond meegenomen. Was ook geen probleem, mocht ook mee tijdens ontbijt en diner. Badplaatsje Norddeich is ook erg leuk om te bezoeken. Ook zijn wij naar Nordeney (eiland) geweest. Echt super.

En wat wij ook een voordeel vonden: Wel heel toeristisch, maar weinig tot geen Nederlanders gezien!

Hotel + eten + omgeving is absoluut een aanrader! Wellicht gaan we in de toekomst nog een keer.

Gereisd met partner in mei 2008
Norden scoort een 9,2 uit 10, op basis van 5 reviews