Hotel Nordseegruss

Kleine hotelsWeer vandaag9°6°

We hebben een aantal aanbieders voor Nordseegruss voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Nordseegruss in het Nederlands

Zeer net hotel zeer vriendelijke en gastvrijeeigenaren (Duist/Vietnamees) ontbijd zeer goed.

Wij hadden de budget kamer en het was prima voor elkaar. Als enigste puntje van kritiek kan ik melden dat de gordijnen te klein waren. verder alles perfect voor elkaar.

Als uitval basis naar de eilanden Juist en Nordeney kun je hier prima logeren.

Gereisd met partner in juli 2015

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nordseegruss in Norddeich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nordseegruss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.