Hotel Greifenstein

Kleine hotelsWeer vandaag8°4°
Hotel Greifenstein
3,4

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Greifenstein voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Greifenstein in het Nederlands

Een keer en Nooit weer.

H.,
13-7-2018

Hotel ligt dicht bij de dijk, dus de boot naar de eilanden. Maar is verder zeer gedateerd en schreeuwt om renovatie. Gerafelde handdoeken, geen pin, geen wifi (wel volgens touroperator), zeer slechte bedden, ontbijt zaal zeer krap. WC en douche bijzonder klein, vuile glazen bleven staan. Klachten gemeld en hier werd niet op geacteerd. Zelf bij het weggaan geen vraag over onze bevindingen/ ervaringen. Brandveiligheid laat zeer te wensen over. Wat ons betreft: 1 keer en nooit weer.

Gereisd met partner in juli 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Greifenstein in Norddeich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Greifenstein zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.