Hotel Fährhaus

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag5°-1°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Fährhaus voor je op een rij gezet:

Laatste review

Fijn hotel

Vincent Wielders,
8-3-2017

Een centraal hotel met prima faciliteiten. Ligging is prima en is daarom een goede uitvalbasis.

Kenmerken
Restaurant
Sauna
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Fährhaus in het Nederlands

Fijn hotel

Vincent Wielders,
8-3-2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fährhaus in Norddeich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fährhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.