We hebben een aantal aanbieders voor Norddeich voor je op een rij gezet:

Reviews over Norddeich

Genieten aan de Duitse waddenkust

QHendri,
    28-8-2017

Een zandstrand aan de waddenkust, met de veerboot naar Norderney of Juist. In Duitsland kijkt men met andere ogen naar de waddenkust, men kan er zwemmen of wandelen langs het strand. Leuke plaatsen als Norden en Greetsiel in de buurt om te ontdekken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Zeer toeristiche badplaats, erg leuk.

Peter Embregts,
    12-1-2012

's-Winters al veel toeristen, van horen zeggen 's-zomers nog veel drukker. Norddeich is vooral voor gezinnen met schoolgaande kinderen (meestal 's-zomers) een leuke vakantiebstemming. Zandstrand is aanwezig. Ook grote (vlieger)-ligweide direkt aan zee. Openlucht zwembad. Ook een subtropisch zwembad met golfslag, lange glijbaan, enz. aanwezig. Beide baden zijn gevuld met zeewater. Veel speeltuinen.

Avontuur-mini-golfbaan aanwezig. Overdekt speelparadijs voor kinderen.

(=Gratis!) Zeehondencentrum. Is bezoek waard. Bowlingcentrum ook aanwezig. Veel winkels, veel restaurants, ijs-winkels. Norddeich bestaan voor 80% uit vakantiewoningen/hotels. Naast dorp op centraal punt is een flinke supermarkt. Is voor iedereen desnoods lopend te bereiken.

Dorp heeft geen (oude) stadskern met bezienswaardigheden.

Is ook vertrekpunt veerdiensten naar eilanden Juist en Nordeney. Ligt ongeveer 1 uur rijden vanaf grens met Nederland/Nieuweschans.

Is ook met trein te bereiken. Horeca (eten) goedkoop.

Gereisd met oudere kinderen in december 2011
Norddeich scoort een 8,1 uit 10, op basis van 13 reviews