vakanties Norddeich

Reviews over Norddeich

Mooie camping aan de Duitse Waddenkust

Hendri,
    28-8-2017

Camping op fietsafstand van Norddeich. Verwacht geen strandcamping, maar een camping aan de waddenkust. In Norddeich is een waddenstrand, bij hoogwater kun je hier prima in de Waddenzee zwemmen en heerlijk op het zandstrand liggen of een strandkorf huren. Met de veerboot naar Norderney is erg leuk om te doen. Norden een leuk Stadje en Greetsiel moet je gewoon even gaan kijken. heerlijk fietsen langs de waddendijk! Camping is goed verzorgd. Ruim sanitair en prima plaatsen, wel veel seizoenplaatsen, maar ook voldoende ruimte voor toeristen en campers op aparte velden. Ook aparte trekkersvelden voor tentkampeerders. Goede supermarkt op de camping met uiteraard verse brötchen, voor ons een plek om heerlijk een paar dagen te onthaasten. Voor de kinderen speeltuin aanwezig. Prima pizzeria op de camping. Reserveren in het hoogseizoen is aan te raden.

prima plek om even lekker paar dagen te genieten

a klein,
    26-6-2017

Fijn hotel, heel schoon,gerund door lieve mensen die hun uiterste best doen om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Vlakbij de zee en in de directe omgeving van talrijke restaurants en toch heel rustig qua geluid. Ruime kamer met nette badkamer. Heel goed ontbijt en heerlijke koffie. Alles wordt royaal aangevuld door de heer en vrouw des huizes. Eigen parkeerplaats achter het hotel.

Fijn hotel

Vincent Wielders,
    8-3-2017

Een centraal hotel met prima faciliteiten. Ligging is prima en is daarom een goede uitvalbasis.

Prima verblijf gehad in een vrij simpel Hotel

Freddie,
    6-8-2015

Zeer net hotel zeer vriendelijke en gastvrijeeigenaren (Duist/Vietnamees) ontbijd zeer goed.

Wij hadden de budget kamer en het was prima voor elkaar. Als enigste puntje van kritiek kan ik melden dat de gordijnen te klein waren. verder alles perfect voor elkaar.

Als uitval basis naar de eilanden Juist en Nordeney kun je hier prima logeren.

Ruim, zeer mooi, volledig vakantiehuis

Peter Embregts,
    12-1-2012

2-onder 1-kap woning. Ruime woonkamer, goed ingericht. Volledige keuken, incl vaatwasser en vriezer. 3 ruime slaapkamers. Mooie badkamer. Zowel boven als beneden toilet. Bedden bij aankomst al opgemaakt. Wel zelf hand-en theedoeken meenemen. Wasmachine en droogtrommel aanwezig. Mooi terras incl. zitmeubels/parasol aanwezig.

Woning wordt beheerd door bemiddelings-bureau in Norddeich. Dus evt.

aanspreekpunt direkt beschikbaar. Auto kan naast huis geparkeerd worden. Woning ligt op loopafstand alle faciliteiten, max 20 minuten naar zee. Prijs is all-in, ook incl. eindschoonmaak. Zeker voor herhaling vatbaar.

Norddeich scoort een 8,1 uit 10, op basis van 13 reviews