Camping Am Niemetal

94 reviews over Camping Am Niemetal in het Nederlands

Super camping.

Anton en Willeke Gustin
15-7-2019

Camping am Niemetal, is een mooie rustige camping, die wordt gerunt door 2 super fijne mensen Will en Irma van Roon. We zijn er bijna 3 weken geweest, we hebben een leuke vakantie gehad. Ook kun je er lekker eten, de eigenaren staan voor de gasten klaar, je kunt voor alle vragen bij hun terecht. Deze camping is echt een aanraden voor iedereen.

Prima

Fam. Wester
14-7-2019

Mooie camping, lekker ruime plaatsen en bijzonder vriendelijke en behulpzame eigenaren. Wil en Irma zijn sinds 1 januari eigenaar van de camping. Ze hebben er voor gekozen om eerst het terrein aan te pakken. En dat is gelukt. Aan het sanitair kan nog wel het één en ander verbeterd worden maar dat gaan ze komende winter doen. We kunnen deze camping zeker aanbevelen voor jonge gezinnen en mensen met honden. Erg hondvriendelijk!

Gereisd Met partner in juni 2019

Theo en Geer Janssen
14-7-2019

Een mooie camping met ruime plaatsen. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen zijn Wil en Irma. Honden zijn er welkom.Je wordt begroet met een lekker kom koffie. Douche en Wc zijn netjes. S'avonds kan je er lekker eten.prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad samen met vakantie vrienden. Deze camping is een echte aanrader en ook nog betaalbaar, waar vind je ze nog. Wil en Irma bedank voor de gastvrijheid, hiermede hebben we een fijne vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Mooie rustige camping.

Jan
2-7-2019

Mooie rustige camping van vriendelijke en behulpzame Nederlandse eigenaar. Hier kun je camperen, zoals camperen bedoeld is.

Gereisd Met partner in juli 2019

geweldig

Theo en Marijke Lochem
24-6-2019

Geweldige mooie ligging langs een klein riviertje in het Niemetal met zeer aardige en behulpzame beheerders.Er kunnen prachtige wandelingen gemaakt worden . Korte en lange zo vanaf de camping.Leuke stadjes in de nabijheid . Veel oude vakwerkhuizen !!!( Hannover Munden ...Gottingen ...Duderstadt etc ) Fietsen langs de Wezer en de Fulda of Werra.Kies maar uit. Een elektrische fiets is wel een pré..De planning was 5 dagen . Het zijn er 14 geworden!!!!( en wij zijn geen uitzondering !!!!)

Gereisd Met partner in juni 2019

gezellige caming in een idyllische omgeving

Lida Nannes
12-6-2019

We kwamen op een hele gezellige camping terecht. Waar we, mede door de eigenaars Will en Irma, een fantastische vakantie hebben gehad. Wat een lieve mensen ! Als je een probleempje hebt, proberen ze je echt te helpen. Een prachtige omgeving , met op de achtergrond altijd het kabbelende water van de Nieme. Een elektrische fiets is niet iets wat overbodig is, wat een heuvels ! Maar ook prachtige vergezichten. Ook is aan te raden een fietsendrager mee te nemen. Fietsen achterop de auto, 6 1/2 km rijden , auto parkeren en lekker fietsen, b.v. langs de Weser. Dat scheelt heen en terug 13 km heuveltje op, heuveltje af

Gereisd Met partner in mei 2019

Ronald
10-6-2019

Schitterende locatie mooi tussen de bossen. Voldoende te doen en te zien in de omgeving. Camping mooi en verzorgt goed schoon sanitair. Gezellig restaurant met kleine kaart maar zeer goed verzorgt eten en drinken. Eigenaren zijn zeer gezellig en respectvol naar hun gasten. Ook viervoeters worden door hun niet vergeten.

Kortom een top camping voor jong en oud.

Gereisd Met partner in mei 2019

Geweldig

Familie platje
10-6-2019

We hebben een heerlijke vakantie gehad van 3 weken. De camping is prachtig gelegen aan het riviertje de nieme. De plaatsen zijn ruim en worden keurig onderhouden. Het sanitair is enigszins gedateerd, maar wordt prima schoon gehouden. De nieuwe eigenaren zijn hardwerkende en gastvrije mensen, die altijd voor je klaar staan. Er is restaurant waar je lekker kunt eten. Broodjes zijn eveneens verkrijgbaar.

Zeer voor herhaling vatbaar!

Margreet
2-6-2019

Rustige mooie kleine camping, met kabbelend beekje en mooi wandelgebied. Hartelijk welkom door eigenaren. Ruime plekken, goed sanitair en eenvoudig maar goed restaurant. Wij waren er met onze 2 honden superhappy. Kamperen zoals kamperen is bedoeld. Pareltje.

Perfect!

Roy
6-5-2019

Nette camping in een mooie natuurlijke omgeving. De velden zijn strak gemaaid en alles wordt in het werk gesteld om een zo'n heerlijk mogelijke vakantie te bieden. 's Ochtends zijn er verschillende warme broodjes, en 's avonds heerlijke gerechten van de kaart. Het sanitair is netjes en schoon, de ruime douches zijn ideaal met kleine kinderen! De eigenaren weten veel van de omgeving en hebben leuke tips voor dagjes uit. Voor ons zeker een aanrader!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Niemetal in Niemetal / Löwenhagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Niemetal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.