Hotel Domicil Lebensart Nichtraucherhaus

Kleine hotelsWeer vandaag25°11°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Domicil Lebensart Nichtraucherhaus voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Domicil Lebensart Nichtraucherhaus in het Nederlands

Een paar dagen echt weg en toch zo dichtbij

Gilraen
19-8-2011

We zijn hier een midweek geweest. Heerlijk als uitvalsbasis voor fietsen en wandelen. Er zijn ee paar mooie fiets en wandelroutes waar dit hotel aan ligt, maar je kunt ook heel gemakkelijk naar ootmarsum fiettsen (12 km) Uitvluchten naar steden zijn makkelijk (wij zijn naar Munster geweest) Echt een goed punt om een zeer wijde omgeving te verkennen. Ook de tuin is een heerlijke plek om te ontspannen.

De familie Sommerfeld is enorm gastvrij, vriendelijk en zullen alles voor je doen - ook fietsen regelen als je wilt. Ze kennen de omgeving goed en waarderen het goede leven (vandaar de naam), maar nooit zijn ze opdringerig of te zeer aanwezig.

heerlijke plek en we gaan zeer zeker weer een keer. Er is daar nog teveel te zien om over te slaan

Een uniek hotel met geweldige service

Nathalie
28-7-2011

We hebben 1 nachtje in het hotel doorgebracht maar waren graag langer gebleven.

Het hotel is klein (4 kamers) elke kamer heeft zijn eigen stijl en is prachtig en sfeervol ingericht. Wij verbleven in de Bigio kamer en vrienden in de Castano kamer.

Om 11:00 uur (een uur voor uitchecken) werden we gewekt met een telefoontje of we nog gebruik wilde maken van het ontbijt. Dit is officieel tot 11:00 uur maar wilde de gastvrouw voor ons nog beschikbaar stellen.

Wil je een bijzondere ervaring dan zou ik zeker aanraden eens in dit hotel te verblijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domicil Lebensart Nichtraucherhaus in Neuenhaus, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domicil Lebensart Nichtraucherhaus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.