Vakantiehuis Houniet

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

8 reviews over Vakantiehuis Houniet

• 9Wil Pleijster07-06-2019

Fantastisch en heerlijk genoten.

Een zeer rustige lokatie om even tot rust te komen. Honden zijn toegestaan en er is bij de vakantie woning een omheinde tuin. Alles is in de woning tip top voor elkaar, de omgeving met veel mogelijkheden voor uitstapjes , de gastheer en vrouw zijn bijzonder gastvrij. Aanrader voor een vakantie verblijf met uw hond. QPO

• 10P.A. Tammenga01-03-2019

Super!

We hebben hier een weekend genoten van de rust. Lekker wandelen met de honden. Leuk vakantiehuis, schoon, omheinde tuin en alles aanwezig voor een aangenaam verblijf. We hadden 1x ontbijt erbij gereserveerd, dit was heerlijk! In de omgeving is genoeg te doen maar omdat wij hier niet onbekend zijn, hebben we voornamelijk lekker uitgerust en lekker gegeten in de nabije omgeving.

• 2018
    10Ton en Janny van Wette16-07-2018

Uitstekend

Dit is een hele mooie, ruime vakantiewoning. Ziet er keurig uit, de hele omgeving is goed verzorgd, Peter en Ineke doen er alles aan om de gasten het naar de zin te maken.De vakantie woning is voorzien van alle gemakken Een mooie en rustige omgeving, waar je tot rust komt en heerlijk met de hond kan wandelen. Dit is zeker een aanrader en we komen hier echt nog een keer terug. Was een top vakantie.

• 2017
    9Wilma Stockhorst10-09-2017

Fantastische plek!

Fijne week gehad! Heerlijk ruim huisje, aan de kleinste dingen is gedacht. En super schoon! Onze herder en de twee teckels hebben zich heerlijk vermaakt in de tuin, we hoefden ons geen zorgen te maken dat ze eruit konden, prima omheind! Genoeg te doen in de mooie omgeving. Heerlijk hondenstrand in de buurt met echt helder water. Peter en Ineke doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Een plekje om nog eens terug te keren!

• Oude reviews

9van Rossum09-11-2012

Heerlijke vakantie!

De eerste indruk was meteen goed, leuke woning, mooie tuin en een rustige omgeving. Voor de hond was het ook erg leuk, hij kon lekker rondrennen en we zijn met hem naar het hondenstrand geweest een stukje verderop. Ook zijn wezen duiken in Wietmarschen en in Wippingen en hebben heerlijk geBBQt bij de woning.

• 10Karin06-10-2009

Fantatische vakantiewoning

Vakantiewoning Houniet in Neudersum is echt een aanrader voor mensen die van rust en ruimte houden. Honden zijn er van harte welkom en kunnen is de afgesloten tuin heerlijk spelen.

• 10anita en willem03-09-2008

Een perfect huis om tot rust te komen

Wij hebben 2 heerlijke weken met onze 3 honden doorgebracht in dit vakantie huis. De honden hebben de tijd van hun leven gehad en wij komen zeker nog een keer terug. Alles wat je nodig hebt is er te vinden, alleen de zon hebben we een beetje gemist. Maar daar kunnen Peter en Ineke ook niets aan doen.

• 9Henriëtte27-12-2007

Een heerlijk vakantierust waar je helemaal tot rust komt! In een landelijke omgeving waar veel is te doen en direct vanaf de woning kun je met je hond(en) gaan wandelen. In de buurt ook een hondenstrand waar ze zich goed kunnen uitleven. Het huisje ziet er keurig verzorgd uit, smaakvol en warm ingericht en alles is aanwezig. Geen idee dat je in een vakantiehuis zit, zo gezellig ziet het eruit en het is met veel plezier ingericht. Peter en Ineke zorgen voor een goede ontvangst en kunnen veel vertellen over de mogelijkheden in de (directe) omgeving. Dit huis is zeker een aanrader, helemaal voor mensen met hond(en)! We zijn er nu 2 keer geweest en hebben het beide keren goed naar onze zin gehad.

1 tip over Vakantiehuis Houniet

• van Rossum, 09-11-2012

Het engelse ontbijt is een aanrader!

0 vragen over Vakantiehuis Houniet

Vakantiehuis info