Hotel Deutsches Haus Munster

Kleine hotelsWeer vandaag16°11°
Hotel Deutsches Haus Munster

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Deutsches Haus Munster voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Deutsches Haus Munster in het Nederlands

Met jonge kinderen

Eenmalig

erik1970
19-12-2015

Oud pand, kleine badkamer. Bed was oud en ingelegen. Douche was viezig en vol aanslag. Niet netjes onderhouden. We hadden er meer van verwacht.

een absolute afrader!

Diane007
19-12-2015

Je moet niet gaan. eigenaar is onbeschoft, is alleen in geld geïnteresseerd.

Bij klachten hangt hij de telefoon op. Niet eerder iets dergelijks meegemaakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Deutsches Haus Munster in Munster, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Deutsches Haus Munster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.