Hotel Tiek

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag1°-2°
Hotel Tiek
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Tiek voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig Hotel

Jaap,
20-9-2016

Wat een vriendelijk ontvangst. Wat een gezellige tuin waar je met mooi weer heerlijk kan eten. En smakelijk ook. Heerlijke bedden bovendien.

Kenmerken

1 review over Hotel Tiek in het Nederlands

Geweldig Hotel

Jaap
20-9-2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tiek in Meppen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tiek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.