Hotel Pöker

3 reviews over Hotel Pöker in het Nederlands

Geweldig!

Wendy
26-3-2017

Om 3 uur snachts kwamen we pas aan, dit was het enige hotel in de buurt wat open was en aangezien we erg moe waren waren we daar zeer verheugd over. Maar dat we ook nog zo'n goed hotel zouden treffen hadden we niet verwacht! We kregen korting omdat we geen hele nacht meer hadden en kregen het ontbijt voor een prikkie (4 euro) ook als tegemoetkoming voor de korte nacht, geweldig!! We hebben in meerdere hotels geslapen maar zo'n fantastisch matras als daar hebben we nooit eerder getroffen. Zelfs zo goed dat we dezelfde aan willen schaffen. De sfeer was vriendelijk en het ontbijt was goed. Niets dan lof! We boften bovendien dat de volgende dag bleek dat er een kleine kerstmarkt in het dorp was.

Prima

Schoofs Acc
19-8-2015

Wij hadden een kamer begane grond prima kamer.

Het ontbijt werd niet goed aangevuld wij waren er toch rond negen uur en diverse dingen waren al op.

omgeving leuk om te fietsen,,met één boekje van 1,50 bij het VVV kun je al diverse met iconen aangegeven routes rijden.

aanlegplaatsen pas om 14.00 uur open ,,dat zijn wij niet gewend in Brabant

zeer gastvrij familiehotel

A. van Gaalen
1-1-2012

kleine afstand van Nederlandse grens. Uitstekende maaltijden. Zonder extra betaling draadloze internetverbinding. Compleet appartement voor de prijs van een kamer. Op loopafstand van het centrum van Meppen en ongeveer 20 km vanaf Lingen.

We hebben een aantal aanbieders voor Pöker voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pöker in Meppen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pöker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.