Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück

Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück
8,3

32 tips over Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück

F.p.van Aggelen, 1-4-2013
Mooie aanbieding met Pasen.Melle Berg is aanrader om te wandelen inclk wildpark.
gerdadeveld, 17-3-2013

Naar Osnabruck geweest!

Op Zaterdag is er markt!

M.Schultheiss, 12-3-2013
Automuseum in Melle, Mellerbergen, Osningroute.

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Melle-Osnabrück voor je op een rij gezet:

H. Eman, 31-12-2012
Osnabruck is zeker een bezienswaardigheid om daar aandacht aan te schenken. Ook van uit het hotel is dat een aanbeveling.
r.burgler, 23-12-2012
We zijn naar Osnabruck geweest met de trein; goed te doen, je kan uitstappen bij de altstad. Denk wel om de tijd, deze trein rijdt niet zo vaak.
jabrand, 18-11-2012
Maak gebruik van de mogelijkheden die de vele brochures bieden voor een uitstapje (bij de receptie) Zondags een gratis krant,(Welt am Sonntag)

Van der Wulp, 10-9-2012

Bad Essen is heel leuk, klein maar niet druk.

Osnabruck, mooie oude stad gedeelte. Wel heel erg druk.

De bossen rond Melle zijn een bezoek waard. Staan mooie routes uitgestippeld.

CJ, 28-8-2012
Zorg dat je een kamer aan de tuin-kant hebt
jwtijmes, 16-8-2012

In het gebied achter het hotel ligt een mooi glooiend lanschap om te wandelen of te fietsen.

In 15 autominuten ben je in Osnabruck, waar een uitgebreid winkelcentrum is.

Loke, 6-7-2012
In Melle kan men lekker en goedkoop eten, ook is er een heerlijke ijssalon.