Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück

KinderhotelWeer vandaag28°12°
Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Melle-Osnabrück voor je op een rij gezet:

32 tips over Hotel Van der Valk Melle-Osnabrück

Moon66, 16-12-2015
de ligging, de kamers (aan de tuinkant, lekker rustig). goede locatie om plaatsen rondom te bezoeken (munster, osnabruck)
Lotteke, 12-1-2015
Iedereen denkt wel wat bij VD Valk. Maar die aannames zijn echt niet waar! Dierentuin is heel leuk!
Nanno S. van der Wiel, 13-11-2014
Osnabruck. Detmold met de Externsteine en het Hermannsdenkmahl.

Erik, 13-3-2014
Voldoende uitjes in de buurt, wel op circa een uur rijden
Nelly Wijnhoven-Brouwers, 5-3-2014
De accommodatie is verder prima, ziet er zeer netjes en schoon uit, prima onderhouden. De kamers aan de achterkant met uitzicht op de tuin zijn het mooiste. Wij hebben gefietst, mooie omgeving.
m, 22-2-2014
Kamers aan de zuidzijde zijn van de snelweg afgekeerd.

Klaas Hoekstra, 28-1-2014
Bezoek aan Automuseum in Melle bij slecht weer een goeie optie
jea_verhoeven, 26-1-2014

Restaurant Die knolle in Melle

Restaurant Dalmatien in Melle beide lekker en veel eten voor weinig.

Wandelen in wildpark en omgeving Melle

Peter, 15-12-2013
Omgeving: Osnabrück, Münster, Bielefeld, Bad Essen, Herford. Eten in Melle bij "die Knolle". Typisch Duits restaurant in raadhuis. Veel vlees en gebakken aardappelen (vandaar de naam Knolle). Prima kwaliteit en, zeker in vergelijking met Nederland, zeer lage prijs. Reserveren absoluut noodzakelijk.
M. Houkes, 7-12-2013
Restaurant Die Knolle in Melle: heerlijke Duitse keuken. De kerstmarkt in Melle is niet zo groot, maar zeer sfeervol.

Onze bezoekers bekeken ook: