Camping Ludwigsee

1 review over Camping Ludwigsee in het Nederlands

Alles mooi schoon maar saai

Geert
13-8-2012

Camping ludwigsee is wel een mooie en goedkope camping maar er is weinig te doen voor de jeugd ze hebben alleen duitse jongeren dus communiceren is soms lastig verder wel een schone camping en het sanitair is uitstekend

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ludwigsee in Melle, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ludwigsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.