Sorteren

Reviews over Meissendorf

Tot rust komen bij de Hüttensee

J. Bosman
    4-9-2016

Rustige camping met voldoende schoon sanitair, een zwemvijver en een goed restaurant. 's Ochtends in de kiosk kun je de bestelde broodjes kopen.

Een lange stroomkabel bij je hebben kan geen kwaad en het bereik van de de WiFi (niet inclusief) is matig, afhankelijk van hoever je van de receptie staat.

Er kan in de omgeving volop gefietst worden.

In het dorp Winsen zijn allerhande winkels, restaurants en een zwembad.

Voor wie er belangstelling voor heeft: Gedenkstätte Bergen-Belsen ligt op 7 km (fietsen).

Mooi gelegen camping

clemens_1
    11-10-2013

Camping in de natuur aan verschillende zeeen prachtig gelegen. Plaatsen op camping niet afgedeeld, zodat iedereen overal kan staan, hetgeen niet altijd prettig is. Weinig stroomaansluitkasten, daardoor afstand van sommige plaatsen meer dan 40 m. Lang stroomkabel nodig. Sanitair schoon, maar niet al te veel. 's Avonds slechte verlichting op de weg naar het toiletgebouw. Verouderde lantaarns, waar de lampen blijkbaar snel doorbranden. Mooi wandelpad om de Hüttensee ca. 4 km. Mooi strand aangelegd aan het natuurzwembad. Kleine zeilboothaven bij de camping. Mooie omgeving aan de rand van de Lüneburger Heide om te fietsen.De mooie stad Celle op ca. 30 km. Vriendelijk receptiepersoneel. Zeer voordelige camping in voor- en naseizoen.

Meissendorf scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews