Hotel Strandhotel Weißer Berg

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Strandhotel Weißer Berg voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Strandhotel Weißer Berg

• 6Marja21-05-2016

zeer matig

Dat je ook in houten bijgebouwtjes ( kippenhokken) achter het hotel terecht kunt komen en daarvan staan geen foto's op de site. Ik keek direct naast mijn bed rechtstreeks onder de vloer omdat de vloerbedekking los lag. De vieze stoffige klamboe die boven het bed hangt mag van ons weg, je zit er met je haar in als je leest. Het toilet was vies toen we kwamen, hebben we zelf schoongemaakt. Er loopt Spaans personeel rond die zeer moeizaam Duits spreken. De communicatie is dus nogal moeilijk en wederzijds begrip is er niet altijd ofschoon ze erg hun best doen Het ontbijtbuffet is simpel maar lekker. De omgeving is prachtig, je kunt prachtig wandelen en fietsen. De " eigen" boten van het hotel vonden we in Steinhude a d overkant v h meer. Het "eenvoudige" hoofdgerecht is of een pizza of vlamkuchen, wil je iets anders dan moet er €5, bijbetaald worden. Alle bestellingen moet je zelf buiten doen. Wanneer het zoals bij ons koud is is dat niet altijd prettig. Om de fles wijn (we mochten kiezen welke we lekker vonden) en de wandelkaart moesten we vragen. Elke bestelling moet contant en direct worden afgerekend Toen we een dag terugkwamen v.e. wandeling en het buiten koud was, bleek dat de hotellounge vol zat met seminargasten, en de hotelgasten konden er niet terecht, waar wel was ons niet duidelijk.

• 5don tienda25-06-2013

geen 3 sterren waard

De omgeving is zeer mooi. Helaas stond er net wat te veel wind om aanhet kleine strandje te liggen. Daar is helaas ook alles mee gezegd. Het hotel, maar ook de kamers ruikten muf bij aankomst. Pas na een paar dagen het raam opengezet te hebben rook het weer ok. Ook s nachts moest het raam open, anders was het te warm. En het was nog geen 20 graden overdag. Benieuwd hoe het in de zomer zou zijn. Een hor ontbrak. De kamer was te klein om langs het bed te lopen en jezelf niet te stoten tegen het bed of de muur. Het was ontzettend gehorig, je kon de buren horen praten.

Het personeel was totaal niet vriendelijk. Hoe en of en hoe laat er eten geserveerd werd moest je maar raden. De pizzas die op de kaart stonden waren niet lekker. En toch noemenze zich een restaurant. Geen idee hoe ze daar bij komen.

Al met al een teleurstellende accomodatie. Gelukkig voor was het een tussenstop richting Praag.

• 8N. Jansen03-09-2012

Fantastische plek!!!! Super familie hotel

Heerlijk verbleven in de Strandhotel Weisserberg nabij Hannover aan het Steinhuder Meer. Heerlijk gegeten en prima kamers. Super aardig personeel en ze doen hun uiterste best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

We hebben een half pension arrangement geboekt en de prijs kwaliteit verhouding is echt super! Je kunt kiezen om in de Bistro te eten of a la cart en wij adviseren beide, want het was gewoon lekker eten!

De locatie/ligging is helemaal geweldig. Super locatie voor jong en oud, super Duits familiehotel.

1 tip over Hotel Strandhotel Weißer Berg

• N. Jansen, 03-09-2012

Het is een super locatie om een uitstapje naar de natuur te maken, maar je bent met een half uur in de grote stad Hannover. Heerlijk tot rust komen in de natuur in een hotel aan het strand van het Steinhuder meer en tevens een dagje een typische Duitse stad bezoeken. Wat wil een mens nog meer.

0 vragen over Hotel Strandhotel Weißer Berg

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • De staf spreektDuits, Engels

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 25 m