Camping Nordufer

Met jonge kinderen

Gemiddelde camping

Heidi
31-1-2013

We stonden op deze camping omdat we naar het in de buurt gelegen Dinopark wilden gaan. De camping is een doorsnee camping, niet slecht maar springt er ook niet uit. Prima om een paar nachtjes te staan.

een leuke camping voor een paar dagen

irene wuestman
10-5-2011

Het restaurantje en de winkel stellen niet veel voor maar je kunt verse broodjes 's morgens halen.

Alles gaat met een sleutel. Om het sanitair binnen te komen om het hek binnen te gaan van de camping. En voor de familie douche heb je weer een andere sleutel nodig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nordufer in Mardorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nordufer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.