Hotel Seminaris

3 reviews over Hotel Seminaris in het Nederlands

Goed hotel

A@A
19-8-2010

Hotel ligt gunstig t.o.v centrum. Ontbijt was goed verzorgd.

Prima hotel

Albert
18-8-2010

Een prima vier sterren hotel met alles wat je van een viersterren hotel mag verwachten.

Mooie kamers met balkon, goede bedden, prima sanitaire voorzieningen, alles schoon en goed verzorgd.

Ter controle van de schoonmaak loopt er een "Huisdame" rond, die elke dag de kamers na de schoonmaak controleerd.

Het ligt op ongeveer 10 minuten lopen van het oude stadscentrum van Luneburg.

Het ontbijtbuffet is uitstekend verzorgd. Er was een kok aanwezig om je van warme gerechten te voorzien.

parkeren lastig/externe parkeergarage

J. Wildeman
26-10-2008

Het hotel ligt goed mbt centrum, het eten is okay.

We hebben een aantal aanbieders voor Seminaris voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seminaris in Lüneburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seminaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seminaris scoort een 9.07 uit 10 op basis van 5 reviews.