Hotel Lübecker Hof

Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
5,5

We hebben een aantal aanbieders voor Lübecker Hof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lübecker Hof in het Nederlands

Een zeer krappe voldoende

Ad
24-11-2015

Ik had dit hotel tevoren geboekt zonder me er in te verdiepen en alleen naar de prijs en de ligging gekeken. Die ligging is prima, op loopafstand van de oude binnenstad en de prijs is tamelijk laag inclusief ontbijt. Maar verder is er niet veel dat een pluim verdiend. De 1-persoonskamer die ik had was meer een soort pijpenla, waar het bed maar nét inpaste. De badkamer bevond zich in een soort kast. Er was geen lift, dus ik moest mijn koffer twee trappen op sjouwen. Het bed was wel goed en de wifi ook, evenals het ontbijtbuffet. Wie recensies leest op andere sites ziet dat dit hotel volledig wordt afgekraakt, maar dat is m.i. niet terecht. Misschien is er sindsdien een ander management. Je kon zien dat ze de kamer recentelijk nog hadden opgeknapt. Voor één nachtje ging het wel. Daarom al met al een krappe voldoende.

Gereisd Alleenreizend in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Overige servicesHanddoeken(service), Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lübecker Hof in Lüneburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lübecker Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.