vakanties Lüneburg

Reviews over Lüneburg

Leuk hotel voor een paar dagen dichtbij Hamburg

Caro,
    28-4-2016

Hotel ligt heerlijk rustig, vriendelijke ontvangst en hele ruime kamers. Wij maakten gebruik van halfpension en 's ochtends kun je aangeven wat je wilt eten en hoe laat.

Ontbijt is uitgebreid. Zwembad is mooi maar water ijskoud!

Het enige minpuntje zijn de platte, slappe hoofdkussens.

Hamburg is 45 min. rijden en Luneburg 15 min.

rustige camping

Geert Mulders Holland Venray,
    24-12-2015

het is allemaal effe geleden alles was goed!

Prima plek met uitmakende service

John de Vries,
    26-7-2014

Deze camping is helemaal in orde. De ligging is goed, het sanitair is prachtig en superschoon. De service is klasse. Eigenaar schiet te hulp waar hij kan. Hartelijke ontvangst, prima restaurant onder andere met uitstekende 'hausgemachte'. pizza's. Zeer aanbevelenswaardig om het prachtige Luneburg te bezoeken.

Het best gelegen hotel van de oude stad.

5-3-2014

Voor een bezoek aan de oude stad een van de best gelegen hotels. Modern en rustig met een eigen parkeergarage. 100 m naar de cafébuurt.

Een wolf in schaapskleren.

27-1-2014

Alles was top, maar bij onze aankomst deelden ze ons mee dat we de sauna niet konden gebruiken, omdat die gerenoveerd werd. Bij -10 zou een saunabezoek wel leuk geweest zijn na een stadswandeling.

Lüneburg scoort een 8,7 uit 10, op basis van 14 reviews