Appartement Landgasthaus Leezdorfer Hof

Appartement Landgasthaus Leezdorfer Hof

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag12°7°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthaus Leezdorfer Hof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Landgasthaus Leezdorfer Hof in het Nederlands

Redelijk appartement

Leo,
17-7-2017

Nieuw appartement die keurig is.

Hellaas geen wifi en geen stukje zeep , bovendien stonk appartement naar rook.

Ook in het restaurant werd stevig gerookt , jammer.

Ontbijt was prima en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima

Ben Spijker,
18-5-2017

Appartement ligt achter het hoofdgebouw .Dacht dat het 6 aaneengesloten appartementen zijn. Nog geen jaar in gebruik. Dus alles nog nieuw..Dus voor het ontbijt naar het hoofdgebouw even om de hoek.Overnachting is incluis ontbijt. Prijs is heel acceptabel onder de gemiddelde prijs van een appartement..Wat je nodig hebt is aanwezig., genoeg ruimte en schoon.Wij zijn hier vaker geweest. Aardige mensen , vriendelijk personeel dat graag wil meedenken.Mijn vrouw heeft de ziekte van Alzheimer .De vorige keren hadden we een grote kamer in het hotel. Ook prima. Nu als alternatief i.v.m. ziekte van mijn vrouw , meer privacy een appartement. . In Leezdorf kun je een kanon afschieten , dan raak je niemand. Goed fiets-en natuurgebied. Grotere steden als Norden, Emden of Aurich binnen redelijke autoafstand.. Vooral de Waddenkust een verademing. Leezdorfer Hof een prima startpunt voor een goed verblijf in Ostfriesland. Ben alleen maar positief.

Gereisd met partner in april 2017

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landgasthaus Leezdorfer Hof in Leezdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landgasthaus Leezdorfer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.