Vakantiehuis Jeurissen

super

Fam..Leerentveld
8-3-2016

Geweldig !

We zijn terug gegaan en hebben de blokhuis geboekt super mooi en alles compleet veel ruimte en netjes, voor een klein gezelschap een echte aanrader.

Peter en Joke bedankt voor het weekend

fantastisch

Tjeerd
2-8-2015

Prima ontvangst door Joke en Peter met gelijk een drankje hele lieve mensen.

Accommodatie geweldig hadden het chalet met keuken en regendouche en vooral het bed lag heerlijk. Ook het ontbijt was zeer goed verzorgd met alles erop en eraan.

Wij komen zeker terug.

Gr Tjeerd en Willie en Levi

Uit en toch thuis

Martien van Diest
29-7-2015

We hadden helaas maar 1 nacht geboekt, maar dat hadden er meer moeten zijn. De locatie is geweldig, je voelt je er helemaal op het platteland. De ontvangst door Peter en Joke is erg warm en vriendelijk. De accommodatie was dik in orde. We gaan zeker een keer terug.

Geweldig

Carola
16-7-2015

Voor 1 nacht geboekt Het voelde of we een week zijn weg geweest.De accommodatie is een woord geweldig!!

Een mooie omgeving waar je fietsen en andere activiteiten kan onder nemen.Ik kan het iedereen aanraden wat het is een warm bad waar je word ontvangen en de eigenaars doen alles om je naar de zin te maken.

super!

Bianca leerentveld
17-6-2015

We zijn een weekend bij ferienhuis Jeurissen geweest het was geweldig een perfecte lokatie zeer gastvrij in een woord geweldig!

Peter en Joke wij hebben een heerlijk weekend gehad

Familie .Leerentveld

Geweldig vakantie huis

H. de Ridder
15-6-2015

Een geweldig vakantie huis en gastvrouw en gastheer die Joke en Peter, elke morgen warme broodjes,verder kan je er goed fietsen,winkelen in Leer en Winschoten en ook Groningen is niet te ver weg,we hebben er een mooie tijd gehad.groetjes van Hennie en Bep.

fantasties wat een geweldig huis

riet
4-3-2014

Het vakantiehuis is geweldig, wat een omgeving, zelfs als het wat vrieser is.

De omgeving is geweldig mooi , je kan er fietsen en wandelen maar ook leuk winkelen in Leer.het vakantiehuis ligt in een rustige straat waar ook de kinderen nog buiten kunnen spelen. Je kijkt van uit het vakantiehuis op een mooie tuin en op de dijk. De gastvrouw en gastheer Joke en Peter zijn erg behulpzaam hun is niets te veel gevraagd. Zijn ook erg lief voor de kinderen.

das ist eine sehr gutte unterkumf

peter
30-11-2013

Ferienhaus jeurissen is een perfekte vacantie woning voor jong en vooral de 50

lekker fietsen en wandelen.

eigenaar joke en tevens de gastvouw des huizes is niets te veel.

de eigenaar doet zelf heerlijke zalm roken in zikm eigen rook ketel,lekker smullen hoor.de vacantie woning maar ook het appartementje op de eerste etage is supper leuk ingericht.

Wij zijn nu voor de 4keer hier op dit momen.

wij bezoeken vandaag een kerstmarkt in de omgeving.

als jullie voor een korte vacantie of lekker even een weekje iets leuks of goedsgoeds zoeken dan is dit wel een aanrader hoor.

de vacantie woning

heerlijk vacantie huis

peter
28-10-2013

Leuke vakantie woning kindvriendelijk

De eigenaar peter doet zelf zalm roken en geeft deze dan aan de gasten als zij bij hun ontbijten

Dit is echt een aanrader voor je vakantie leer ligt net over de grens bij nieuweschans

zullen did nog maals doen!

yvonne cramer
12-8-2013

Hebben een heele fijne vacantie gehad. Mooie omgeving,heel rustig.

We hebben heerlijk geslapen. Joke en Peter zijn zeer gastvrij.

Niets om te klagen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Jeurissen in Leer, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Jeurissen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.