Vakantiehuis Jeurissen

Meer vakantiehuisinfo

51 reviews over Vakantiehuis Jeurissen

• 10Fam..Leerentveld08-03-2016

super

Geweldig ! We zijn terug gegaan en hebben de blokhuis geboekt super mooi en alles compleet veel ruimte en netjes, voor een klein gezelschap een echte aanrader. Peter en Joke bedankt voor het weekend

• 10Tjeerd02-08-2015

fantastisch

Prima ontvangst door Joke en Peter met gelijk een drankje hele lieve mensen. Accommodatie geweldig hadden het chalet met keuken en regendouche en vooral het bed lag heerlijk. Ook het ontbijt was zeer goed verzorgd met alles erop en eraan. Wij komen zeker terug.

Gr Tjeerd en Willie en Levi

Met oudere kinderen

• 10Martien van Diest29-07-2015

Uit en toch thuis

We hadden helaas maar 1 nacht geboekt, maar dat hadden er meer moeten zijn. De locatie is geweldig, je voelt je er helemaal op het platteland. De ontvangst door Peter en Joke is erg warm en vriendelijk. De accommodatie was dik in orde. We gaan zeker een keer terug.

• 10Carola16-07-2015

Geweldig

Voor 1 nacht geboekt Het voelde of we een week zijn weg geweest.De accommodatie is een woord geweldig!! Een mooie omgeving waar je fietsen en andere activiteiten kan onder nemen.Ik kan het iedereen aanraden wat het is een warm bad waar je word ontvangen en de eigenaars doen alles om je naar de zin te maken.

• 10Bianca leerentveld 17-06-2015

super!

We zijn een weekend bij ferienhuis Jeurissen geweest het was geweldig een perfecte lokatie zeer gastvrij in een woord geweldig! Peter en Joke wij hebben een heerlijk weekend gehad Familie .Leerentveld

Met oudere kinderen

• 10H. de Ridder15-06-2015

Geweldig vakantie huis

Een geweldig vakantie huis en gastvrouw en gastheer die Joke en Peter, elke morgen warme broodjes,verder kan je er goed fietsen,winkelen in Leer en Winschoten en ook Groningen is niet te ver weg,we hebben er een mooie tijd gehad.groetjes van Hennie en Bep.

• 10riet04-03-2014

fantasties wat een geweldig huis

Het vakantiehuis is geweldig, wat een omgeving, zelfs als het wat vrieser is. De omgeving is geweldig mooi , je kan er fietsen en wandelen maar ook leuk winkelen in Leer.het vakantiehuis ligt in een rustige straat waar ook de kinderen nog buiten kunnen spelen. Je kijkt van uit het vakantiehuis op een mooie tuin en op de dijk. De gastvrouw en gastheer Joke en Peter zijn erg behulpzaam hun is niets te veel gevraagd. Zijn ook erg lief voor de kinderen.

Met jonge kinderen

• 10peter 30-11-2013

das ist eine sehr gutte unterkumf

Ferienhaus jeurissen is een perfekte vacantie woning voor jong en vooral de 50 lekker fietsen en wandelen. eigenaar joke en tevens de gastvouw des huizes is niets te veel. de eigenaar doet zelf heerlijke zalm roken in zikm eigen rook ketel,lekker smullen hoor.de vacantie woning maar ook het appartementje op de eerste etage is supper leuk ingericht. Wij zijn nu voor de 4keer hier op dit momen. wij bezoeken vandaag een kerstmarkt in de omgeving. als jullie voor een korte vacantie of lekker even een weekje iets leuks of goedsgoeds zoeken dan is dit wel een aanrader hoor.

de vacantie woning

• 10peter28-10-2013

heerlijk vacantie huis

Leuke vakantie woning kindvriendelijk De eigenaar peter doet zelf zalm roken en geeft deze dan aan de gasten als zij bij hun ontbijten Dit is echt een aanrader voor je vakantie leer ligt net over de grens bij nieuweschans

Met jonge kinderen

• 10yvonne cramer12-08-2013

zullen did nog maals doen!

Hebben een heele fijne vacantie gehad. Mooie omgeving,heel rustig. We hebben heerlijk geslapen. Joke en Peter zijn zeer gastvrij. Niets om te klagen.

9 tips over Vakantiehuis Jeurissen

• rommers, 01-01-2012

spielefarm leer ( binnenspeeltuin) emspark ( overdekt winkelcentrum ) Altstad Leer ( heerlijk om te winkelen en te eten )

• kirchborgum, 16-04-2012

binnenspeeltuin leer, bingum, jemgum, ditzum ( Visserdorp ) altstad leer. Emspark ( overdekt Winkelcentrum )

• petra, 01-01-2012

spielfarm leer emspark kunstzentrum coldam fietsroute dollard

1 vraag over Vakantiehuis Jeurissen

• C.v.d.Bruggen, 08-06-2016

Prijzen

Wat zijn de prijzen van vakantiehuis jeurissen

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8