We hebben een aantal aanbieders voor Leer voor je op een rij gezet:

Reviews over Leer

Geweldig leuk stadje.

nienke
    3-12-2016

je kunt er leuk shoppen, grote en kleine winkels. wij waren eind november 2016 hier en toen was er al kerstsfeer, prachtig. Je kunt er ook lekker eten en voor een leuke prijs, ik was er met vriendinnen, maar met kinderen kun je er lekker eten voor weinig geld, en dan vooral als je een bezoekje aan de Multi Sud brengt. Een heerlijk overdekt winkelcentrum, met leuke eettentjes.

Gereisd Met vrienden in november 2016

Leer, een gezellige Duitse stad

Jebee
    30-11-2015

Wat zo handig is, dat je met je Nederlandse OV-chipkaart met Arriva trein rechtstreeks van Groningen naar Leer kunt reizen in 70 minuten. Vanuit het station loop je zo het centrum in. Ook een "keuzedag" kun je voor deze reis gebruiken. Een gezellige stad, mooi om door te wandelen. We hebben een rondvaart door de haven gemaakt.

Gereisd Met partner in oktober 2015

Leer ostfriesland is een fijne stad

Joke
    9-6-2015

Leer ostfriesland is een fijne stad

In leer kan je verschillende dingen ondernemen! Op zaterdag is er markt wel niet groot, maar gezellig Winkelen zowel in het nieuwe gedeelte als ook in de oude gedeelte . Er is ook een bioscoop, en veel terassen.

Gereisd Met partner in mei 2015

De moeite waard

Maurits
    21-11-2012

Leer in Ost-Friesland ligt op zo'n 25 kilometer van Nieuweschans. Een vriendelijke stad van pakweg 35.000 inwoners. Mooie winkelstraten. Keurige woonwijken. Prachtig gelegen aan de rivieren de Leda en aan de Ems. Het is een gezellige inkoopstad, dus vanuit Nederland heel aantrekkelijk om hier eens een bezoekje af te leggen. Er is een uitstekende VVV die kan informeren over bezienswaardigheden en overnachtingsmogelijkheden. Wij vertoefden in Villa Leda. Een aanrader.

Gereisd Met vrienden in augustus 2012

Stad van nu, sfeer van toen

Frank
    26-6-2008

Leer doet me denken aan mijn eigen stad Brielle. Mooie oude straatjes, alles gespaard gebleven in WOII. Mooie oude huizen, mooi groot oud stadhuis. Maar ook een hele gezellige winkelstraat. Volg het Leer Pad (uitgezette route) om alles te zien. Vergeet niet in het oosten vd stad naar slot Evenburg te gaan. Ik geloof maar 1 dag te bezichtigen, maar is van buiten al heel mooi. Wordt bezocht door veelal Hollandse toeristen.

Ten noorden van Leer mooi veengebied, ten zuiden polders achter hoge dijken van de Ems en de Leda.

Gereisd Zakelijk in mei 2008
Leer scoort een 8,7 uit 10, op basis van 29 reviews