Camping Alte Loeweninsel

4 reviews over Camping Alte Loeweninsel in het Nederlands

Nooit meer...

Monique
16-8-2016

De plaatsen waren mooi en groot. Door haagjes veel privacy. Dat was positief. Wij hebben 3 kinderen in de leeftijd van 10-12 en 15 jaar en we hebben ons nooit eerder op een camping niet welkom gevoeld. De camping kan beter kinderen weigeren, dat is beter dan zo kindonvriendelijk zijn. Het sanitair is erg oud en daardoor ook niet meer echt schoon te houden. Er is maar 1 douche voor de dames en 1 voor de heren. Voor een complete camping is dat veel te weinig. Dus voor ons nooit meer....

Hans-Christian v. Bothmer, Eigentümer, 1-9-2017
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es tut mir leid, dass Sie sich 2016 auf unserem Platz nicht willkommen gefühlt haben. Wir haben seit Anfang des Jahres 2017 einen neuen Platzwart, der sehr viel kinderfreundlicher ist als das Vorgänger-Ehepaar. Ausserdem haben wir inzwischen zwei zusätzliche neue Toiletten und Duschen gegenüber vom Schwimmbad geöffnet.

We zijn er 1 nacht gebleven maar deze camping vergeten wij niet.

bijzonder vriendelijk ontvangst.

Sanitair gedateerd met wel schoon.

Groene oase van rust

stel met honden
13-6-2011

Op terugreis vanuit Denemarken 1 nacht op deze camping gestaan. Een charmante, kleinschalige camping die ontzettend mooi eruit ziet. De camping ligt op een soort eilandje midden in het groen, met daarom heen allerlei watertjes. De plekken zijn erg ruim en beschut door hagen dan wel struiken en oude bomen, die goed onderhouden zijn. Toen wij er waren was het niet druk en een oase van rust. De zeer vriendelijke beheerders verzorgen de camping heel goed, sanitair was weliswaar gedateerd en beperkt, maar heel schoon. Er was zelfs een klein half overdekt zwembad. In Lauenbruck gebeurt niet zoveel, er zit wel heel handig een restaurant en supermarkt met goede bakker op loopafstand. Verder veel groen/bos in de buurt, waar we goed met onze honden konden wandelen. Mochten we weer die kant opgaan, dan is dit zeker een goed adres om nog eens te bezoeken.

Geweldige camping

Robin
8-9-2009

Prachtige ligging, zeer rustig gelegen, zeer vriendelijk personeel... aanrader voor iedereen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alte Loeweninsel in Lauenbrück, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alte Loeweninsel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Alte Loeweninsel scoort een 6.2 uit 10 op basis van 4 reviews.