Bed and Breakfast Welcome Inn

11 reviews over Bed and Breakfast Welcome Inn in het Nederlands

Fantastische B&B/vakantiewoning

Gerrit en Monika
21-1-2016

Zeer gastvrij, schoon en sfeervol.

Hoofdletter B

Doek
7-9-2014

Dit Bed en Breakfast was echt een unieke ervaring. Super mooie kamer, woonkamer, badkamer en een tuin + een hoge gastvrijheid . Het Breakfast was elke morgen weer een feest met recht Bed and Breakfast met een hoofdletter B.

Deze b&b wordt gedreven met heel veel liefde. De hartelijkheid van de gastheer en gastvrouw is hartverwarmend. Je komt er thuis. Werkelijk fantastisch !!! Wij komen hier zeker weer.

Suzan
11-6-2014

Een geweldig warm ontvangst, heerlijk eten, overal is aan gedacht. Je wordt hier heerlijk in de watten gelegd.

B&B is hier Beter en Best

Gravestijn
25-5-2014

Als je er eens echt uit wilt. Je heerlijk wilt ontspannen en laten verwennen in een prachtige omgeving, dan moet je naar de Wellcome Inn van Gijs en Erna de Jong gaan.

Je krijgt een prachtig appartement met tuin, gezellig met alle denkbare luxe en ook nog heel schoon en fris.

Dit is misschien niet zeldzaam, maar wel erg fijn.

En daarbij komt het verrukkelijke eten. De schotels opgemaakt als schilderijtjes.

Kijk, dat kom je niet vaak tegen.

Maar het allerbelangrijkste is de warmte, de gezelligheid en de liefdevolle aandacht, die je van Gijs en Erna de Jong krijgt en dat is pas UNIEK.

Tot in de puntjes verzorgd!

Bernard de Jong
14-10-2013

Een verblijf bij Welcome Inn is ideaal voor wie per fiets het Emsland wil ontdekken. Het is prachtig fietsen langs de rivier de Ems! De B&B ligt in het dorpje Lathen en is met stijl en luxe ingericht. De kamers zijn elk met een eigen stijl ingericht en zijn van alle gemakken voorzien. Erg luxe is ook de enorme badkamer van de B&B! De gastheer en -vrouw zijn zeer hartelijk en zorgen ervoor dat het aan niets ontbreekt. Ook op culinair gebied is een verblijf bij Welcome Inn zeer de moeite waard! Kortom: het zou zonde zijn om deze B&B voorbij te fietsen/rijden!

geweldig, voor herhaling vatbaar.

Carolien
15-5-2013

Wij zijn zonder reservering te hebben gemaakt naar Welcome Inn gereden en werden meteen warm ontvangen. Na een korte rondleiding hebben we een kamer besproken. Beide Gijs en Erna zijn twee warme personen die helemaal opgaan in het verlenen van goede service en en gezellig verblijf. Zoals gezegd door Erna zou het ontbijt een klein feestje zijn. Het huis is mooi en straalt warmte uit. Een echte aanrader voor een kort maar leuk verblijf.

Gezellig en warm adres.

Meriska Koekkoek-van Hof
11-9-2012

Mooie plek in Lathen nabij centrum en de Ems met mooie fiets- en wandelroutes in de omgeving. Uitstekend ontbijt en service, met oog voor details. Zeer toegewijde gastheer en gastvrouw.

Zeker een aanrader!

Het is een fantastisch adres!

D. Pluimers
8-8-2012

Schoon, gastvrij, overheerlijk ontbijt.

Vanuit Lathen kun je mooie fietstochten langs de Ems maken.

Bed & Breakfast plus plus

Henry en Heleen Beukers
16-7-2012

Geweldige bed & breakfast met keuze uit een geweldige kamer of en geweldig appartement. Geweldig ingericht met veel oog voor detail. Badkamer, zitkamer en slaapkamer zijn kraakhelder en schoon en een super bed. Het ontbijt heeft meerdere gangen en is super van kwaliteit.

Voor een kleine prijs kun je zelfs 's avonds eten. De eigenaars Gijs en Erna zijn super vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Je hebt zelfs de beschikking over een eigen tuin. En dat alles voor 55 euro per kamer per nacht. Een aanrader. Menig hotel mag hier een voorbeeld aan nemen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Welcome Inn in Lathen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Welcome Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.