Bed and Breakfast Dina Henk Kleinhuis

2 reviews over Bed and Breakfast Dina Henk Kleinhuis in het Nederlands

Helemaal bijgekomen bij Dina en Henk

Sandras1
14-8-2014

Een hele week zijn wij bij Dina en Henk Kleinhuis geweest en het was geweldig fijn. Wat een lieve mensen, niets is ze teveel en we zijn echt in de watten gelegd. Een prachtige grote kamer, alles piekfijn in orde, een super moderne badkamer, brandschoon en een heerlijk ontbijt elke ochtend om de dag goed te starten. 's Middags een heerlijk glaasje wijn nuttigen in de prachtige tuin die helemaal up to date wordt gehouden door Dina en Henk onderhoudt het grasveld!

De omgeving is rustig en genoeg mogelijkheden om te fietsen en te wandelen.

Leuke BenB

Martin Onnes
27-1-2014

Zeer gastvrij en mooie verzorgde grote kamer. Lekker uitgebreid ontbijt met verse broodjes. Nederlandse eigenaren

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Dina Henk Kleinhuis in Lathen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Dina Henk Kleinhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Dina Henk Kleinhuis scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.