Reviews over Langenhagen

Goed zakenhotel

Erik de Ruijter,
    3-3-2010

Dichtbij het centrum van Langenhagen, voorstad van Hannover niet ver van H. vliegveld. 4 minuten van tramhalte (direkt naar stad) en 10-15 minuten lopen van Langenhagen Mitte station, op de route airport-stad.

Haalt keurig de 4 sterren maar beetje hakken-over-de-sloot. Het bijgebouw waar we zaten (ingangen apart) wordt naar zeggen alleen gebruikt als men vrij vol zit door o.a. CebIT. Fantasieloze maar komplete kamers, hoofdgebouw zien er qua foto's veel sfeervoller uit. Goed bed, TV, minibar, komplete badkamer met douche. Uitgebreid ontbijtbuffet.