Pension Der Tourstop

Maria de Jongh, 8-7-2015

De houten Gustav Adolf-staafkerk in Hahnenklee

De oker dam in oberharz

B. van der Hulst, 24-6-2015
Een mooie wandeling, 6 km naar Hahnenklee, waar je de Liebesbankweg van 7 km kan lopen en super leuk om te doen
wim van den Bemt, 16-5-2015
mooie natuur, uitstekende wandeltochten

Peter Schoonheim, 30-9-2014
De Harz is een prachtige omgeving met mooie routes om met je bike lekker te toeren. Er is ook en mega motorzaak wat ook de moeite waard is om een kijkje te nemen. Er rijdt ook een stoomtrein wat het hele plaatje compleet maakt.
Danja en Peter, 26-9-2014
Dit is echt een aanrader .Voor de motorrijders is dit sowieso een top lokatie
Castlebiker Johan, 10-7-2014
Tips over wat er te doen is heb ik genoeg van Peter gekregen. Thale (met kabelbaan, Harzbob en dierentuin), Goslar, Wernigerode, noorse kerkjes, mijnbouwmuseum, om er een paar te noemen). Denk Peter weet er onderhand meer dan de plaatselijke VVV :-).

Rob van Orizande, 7-7-2014
Restaurant XXXL schnitzelkoning, bergmuseum, heerlijke motorwegen.
Jeroen, Rob & Jarno, 1-7-2014

motorrijders: Diverse gave routes beschikbaar bij de eigenaren, die zelf ook motorrijden.

Fietsers/wielrenners: Peter en Jacqueline weten precies waar je moet zijn om afdalingen te trainen, bochtenwerk te oefenen of een klimmetje van 15% te maken.

Wandelaars of dagjesmensen: Er zijn zoveel tips te krijgen dat je eigenlijk je vakantie meteen wil verlengen. En dat zou je ook moeten doen.

Rob, 30-6-2014
motorrijden door het prachtige Harz, dan een biertje drinken in de mooi aangelegde biergarten van het pension.
Floris en Jamilla, 18-7-2013
Bezoek Pension der Tourstop niet alleen in de zomer in de winter is het ook prachtig!