Pension Der Tourstopstersterster

90 reviews over Pension Der Tourstop

• 2019
    10jose Giewald25-09-2019

super super

In een woord super werd hartelijk verwelkomd door Jacqueline mooie kamer. Vooral rustig nog nooit zo goed geslapen. De Tv heb ik niet gemist daar het zo gezellig was de vele tips van Peter en Jacqueline . Een keer naar de schnitzel koning geweest de rest heerlijk genoten aan tafel. Ongedwongen sfeer daar werd nog met elkaar gepraat. Bezorgd om je welzijn kwam op zaterdag terug van rit werd naar kamer gestuurd ga maar lekker slapen we maken je wel wakker. Volgende keer kom ik terug met huispak met de tekst wijfie erop was Peter zijn groet alles goed Wijfie zalig toch dat thuis gevoel. Heel erg bedankt jullie zijn top 1000 % geslaagd

Alleen gereisd in september 2019

• 10Douwe Dootjes17-06-2019

We gaan zeker nog een keer hier heen !!

Super ! Gastvrij, gewoon goed !! Schoon en netjes goede bedden Goed eten , lekker ontbijt En dikke 10 van mij ! Groeten Douwe Kor Tjebbo Kees Jan Andre Marvin Theo Koen Ronald en Alex

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 2018
    10Henk en Net12-09-2018

Een super fijn pension met veel gezelligheid

Bij Peter en Jaqueline voel je je direct thuis. Hartelijk ontvangst, super schone kamers, goed ontbijt en als je wil kookt ze heerlijk voor je. Mooie routes voor de motorrijders en voor te wandelen is het ook een mooi gebied. We hebben er een geweldige tijd gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Riny & Erna05-09-2018

Fantastisch,gezellig, ongedwongen,gastvrij pension

Je voelt je in der Tourstop meteen thuis dankzij Peter en Jacqueline. Zeer gastvrij en ongedwongen.. altijd vriendelijk en hebben oprechte interesse .... wij komen zeker terug ....

Gereisd met partner in september 2018

• 10Marcel12-08-2018

Geweldig Pension, De "woonkamer" van de Harz

Fantastisch pension, je voelt je direct thuis. Peter en Jacqueline hebben passie voor het vak en je voelt aan alles dat ze plezier hebben in wat ze doen. Ze hebben oprechte interesse in de gasten en zorgen dat alles tip-top geregeld is. Dit is gastvrijheid met een grote G. Er hangt een leuke, ongedwongen no-nonsense sfeer waar de gasten in een leuke sfeer met elkaar praten, "ouderwets" spelletjes spelen, ontbijten, BBQ'en etc, etc. Peter en Jaqueline kunnen je allerlei tips geven over wat er in de Harz te beleven is en wat ik erg mooi en waardevol vond is de de oprechte bezorgdheid over elke motorrijder; er zijn veel gevaren en daar werd op een pakkende, mooie manier voor gewaarschuwd. Ik kom hier zeker terug, echt een aanrader.

Alleen gereisd in augustus 2018

• 10Geert28-05-2018

Perfect, aanrader. We komen zeker een keer terug!

De eigenaren Peter en Jacqueline doen er alles aan om het je naar de zin te maken en dat is ze gelukt 😄 Alles is tot in de puntjes geregeld en de kamers zijn perfect! Gezellige sfeer. En complimenten voor Jacqueline haar kookkunsten! We kunnen geen negatieve punten bedenken, anders hadden we het zeker benoemd.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 10Frank en Esther den Ouden10-05-2018

Gastvrijheid ten top!

Enorm gastvrij echtpaar, wij voelden ons helemaal thuis. Prima kamers, alles brandschoon, een heerlijke dagschotel, veel gelachen...en een lage prijs voor al die geweldige service, aandacht en warmte.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

10Arno en Marcel07-09-2017

FANTASTISCH

Alles was tot in de puntjes geregeld. Heerlijk gegeten en geslapen en natuurlijk getoerd. Deze mensen stellen alles in het werk om het de gasten naar de zin te maken.. en dat lukt uitstekend

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Dorothe24-08-2017

Super fantastisch

Goede slaapgelegenheid en eten

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Rob Hilkman17-07-2017

Absoluut een aanrader!

Peter en Jacqueline, Wat zijn jullie toch fantastische, gastvrije mensen. Je voelt je meteen thuis en wat zijn wij toch tot in de puntjes verzorgd! Dank jullie wel voor een geweldig verblijf!

Gereisd met vrienden in juli 2017

11 tips over Pension Der Tourstop

• Rob, 30-06-2014

motorrijden door het prachtige Harz, dan een biertje drinken in de mooi aangelegde biergarten van het pension.

• Floris en Jamilla, 18-07-2013

Bezoek Pension der Tourstop niet alleen in de zomer in de winter is het ook prachtig!

• Naomi, 08-07-2013

Een echte aanrader voor motormuizen! Heerlijk touren in een schitterende omgeving en eindigen in een zeer gastvriendelijk pension met Nederlandse gastvrouw en gastheer.

0 vragen over Pension Der Tourstop

Pension info