Pension Der Tourstop

Pension
Pension Der Tourstop
9,4

79 reviews over Pension Der Tourstop in het Nederlands

De eigenaren Peter en Jacqueline doen er alles aan om het je naar de zin te maken en dat is ze gelukt 😄 Alles is tot in de puntjes geregeld en de kamers zijn perfect! Gezellige sfeer. En complimenten voor Jacqueline haar kookkunsten! We kunnen geen negatieve punten bedenken, anders hadden we het zeker benoemd.

Gastvrijheid ten top!

Frank en Esther den Ouden
10-5-2018

Enorm gastvrij echtpaar, wij voelden ons helemaal thuis. Prima kamers, alles brandschoon, een heerlijke dagschotel, veel gelachen...en een lage prijs voor al die geweldige service, aandacht en warmte.

FANTASTISCH

Arno en Marcel
7-9-2017

Alles was tot in de puntjes geregeld.

Heerlijk gegeten en geslapen en natuurlijk getoerd.

Deze mensen stellen alles in het werk om het de gasten naar de zin te maken.. en dat lukt uitstekend

Super fantastisch

Dorothe
24-8-2017

Goede slaapgelegenheid en eten

Absoluut een aanrader!

Rob Hilkman
17-7-2017

Peter en Jacqueline,

Wat zijn jullie toch fantastische, gastvrije mensen. Je voelt je meteen thuis en wat zijn wij toch tot in de puntjes verzorgd! Dank jullie wel voor een geweldig verblijf!

Paul
16-7-2017

Peter en Jacqueline zetten zich met hart en ziel in om de gasten het naar hun zin te maken, zodat je het gevoel krijgt of je je daadwerkelijk thuis waant.

Wat een geweldig lieve mensen, chapeau.

Thuis komen

Nelleke Wissing Koehoorn
29-5-2017

Geweldig lieve mensen , Peter en Jaqueline , bedankt!

fijne bedden , lekker gegeten , en prachtig mooi weer gehad , mooie omgeving om te rijden.

Helemaal super

De Vulcan Riders
13-5-2017

Wij hebben drie overnachtingen gehad met een super verzorging zoals we dat graag willen als we met vakantie zijn.

De Vulcan Riders.

Oude reviews (archief)

Super

Pascal
4-10-2016

Mooie streek ,toffe uitbaters .Het is als logeren bij vrienden .

Er is geen tv op de kamer maar heb hem geen seconde gemist .

Alles was prima verzorgd. Ook de kamers zijn super netjes

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Der Tourstop in Langelsheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Der Tourstop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Der Tourstop scoort een 9.42 uit 10 op basis van 85 reviews.