Géén boekingskosten

Meer pension info

92 Reviews over Der Tourstop

• 9john van de brug01-09-2021

geweldig

Dit pension heeft alles goede ligging fijne schone kamers goed ontbijt,maar bovenal een gastheer en gastvrouw die het gezellig maken . Kom er beslist weer John

• 9Roland Brussen09-07-2020

Echt uitstekend pension voor motorrijders!

Ik kan iedereen dit gastvrije en nette pension aanbevelen, de hoge score is niet zomaar! De gastheer en gastvrouw zijn super attent en hebben goede tips. Ontbijt was prima, drankjes waren heerlijk koud en niet duur. Slaapkamers schoon en ruim. Kortom, prima accommodatie. Ik wens Peter (maar ook Jacqueline) nog veel sterkte met het herstel maar dat gaat zeker lukken. Waarschijnlijk tot weerzien.

• 10jose Giewald25-09-2019

super super

In een woord super werd hartelijk verwelkomd door Jacqueline mooie kamer. Vooral rustig nog nooit zo goed geslapen. De Tv heb ik niet gemist daar het zo gezellig was de vele tips van Peter en Jacqueline . Een keer naar de schnitzel koning geweest de rest heerlijk genoten aan tafel. Ongedwongen sfeer daar werd nog met elkaar gepraat. Bezorgd om je welzijn kwam op zaterdag terug van rit werd naar kamer gestuurd ga maar lekker slapen we maken je wel wakker. Volgende keer kom ik terug met huispak met de tekst wijfie erop was Peter zijn groet alles goed Wijfie zalig toch dat thuis gevoel. Heel erg bedankt jullie zijn top 1000 % geslaagd

• 10Douwe Dootjes17-06-2019

We gaan zeker nog een keer hier heen !!

Super ! Gastvrij, gewoon goed !! Schoon en netjes goede bedden Goed eten , lekker ontbijt En dikke 10 van mij ! Groeten Douwe Kor Tjebbo Kees Jan Andre Marvin Theo Koen Ronald en Alex

• 10Henk en Net12-09-2018

Een super fijn pension met veel gezelligheid

Bij Peter en Jaqueline voel je je direct thuis. Hartelijk ontvangst, super schone kamers, goed ontbijt en als je wil kookt ze heerlijk voor je. Mooie routes voor de motorrijders en voor te wandelen is het ook een mooi gebied. We hebben er een geweldige tijd gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Riny & Erna05-09-2018

Fantastisch,gezellig, ongedwongen,gastvrij pension

Je voelt je in der Tourstop meteen thuis dankzij Peter en Jacqueline. Zeer gastvrij en ongedwongen.. altijd vriendelijk en hebben oprechte interesse .... wij komen zeker terug ....

• 10Marcel12-08-2018

Geweldig Pension, De "woonkamer" van de Harz

Fantastisch pension, je voelt je direct thuis. Peter en Jacqueline hebben passie voor het vak en je voelt aan alles dat ze plezier hebben in wat ze doen. Ze hebben oprechte interesse in de gasten en zorgen dat alles tip-top geregeld is. Dit is gastvrijheid met een grote G. Er hangt een leuke, ongedwongen no-nonsense sfeer waar de gasten in een leuke sfeer met elkaar praten, "ouderwets" spelletjes spelen, ontbijten, BBQ'en etc, etc. Peter en Jaqueline kunnen je allerlei tips geven over wat er in de Harz te beleven is en wat ik erg mooi en waardevol vond is de de oprechte bezorgdheid over elke motorrijder; er zijn veel gevaren en daar werd op een pakkende, mooie manier voor gewaarschuwd. Ik kom hier zeker terug, echt een aanrader.

• 10Geert28-05-2018

Perfect, aanrader. We komen zeker een keer terug!

De eigenaren Peter en Jacqueline doen er alles aan om het je naar de zin te maken en dat is ze gelukt 😄 Alles is tot in de puntjes geregeld en de kamers zijn perfect! Gezellige sfeer. En complimenten voor Jacqueline haar kookkunsten! We kunnen geen negatieve punten bedenken, anders hadden we het zeker benoemd.

• 10Frank en Esther den Ouden10-05-2018

Gastvrijheid ten top!

Enorm gastvrij echtpaar, wij voelden ons helemaal thuis. Prima kamers, alles brandschoon, een heerlijke dagschotel, veel gelachen...en een lage prijs voor al die geweldige service, aandacht en warmte.

• 10Arno en Marcel07-09-2017

FANTASTISCH

Alles was tot in de puntjes geregeld. Heerlijk gegeten en geslapen en natuurlijk getoerd. Deze mensen stellen alles in het werk om het de gasten naar de zin te maken.. en dat lukt uitstekend

Pension Der Tourstop info

Het complex