Pension Der Tourstop

Pension Der Tourstop
9,5

82 reviews over Pension Der Tourstop in het Nederlands

Met vrienden

Een super fijn pension met veel gezelligheid

Henk en Net
12-9-2018

Bij Peter en Jaqueline voel je je direct thuis. Hartelijk ontvangst, super schone kamers, goed ontbijt en als je wil kookt ze heerlijk voor je. Mooie routes voor de motorrijders en voor te wandelen is het ook een mooi gebied. We hebben er een geweldige tijd gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Je voelt je in der Tourstop meteen thuis dankzij Peter en Jacqueline. Zeer gastvrij en ongedwongen.. altijd vriendelijk en hebben oprechte interesse .... wij komen zeker terug ....

Fantastisch pension, je voelt je direct thuis. Peter en Jacqueline hebben passie voor het vak en je voelt aan alles dat ze plezier hebben in wat ze doen. Ze hebben oprechte interesse in de gasten en zorgen dat alles tip-top geregeld is. Dit is gastvrijheid met een grote G. Er hangt een leuke, ongedwongen no-nonsense sfeer waar de gasten in een leuke sfeer met elkaar praten, "ouderwets" spelletjes spelen, ontbijten, BBQ'en etc, etc. Peter en Jaqueline kunnen je allerlei tips geven over wat er in de Harz te beleven is en wat ik erg mooi en waardevol vond is de de oprechte bezorgdheid over elke motorrijder; er zijn veel gevaren en daar werd op een pakkende, mooie manier voor gewaarschuwd. Ik kom hier zeker terug, echt een aanrader.

De eigenaren Peter en Jacqueline doen er alles aan om het je naar de zin te maken en dat is ze gelukt 😄 Alles is tot in de puntjes geregeld en de kamers zijn perfect! Gezellige sfeer. En complimenten voor Jacqueline haar kookkunsten! We kunnen geen negatieve punten bedenken, anders hadden we het zeker benoemd.

Gastvrijheid ten top!

Frank en Esther den Ouden
10-5-2018

Enorm gastvrij echtpaar, wij voelden ons helemaal thuis. Prima kamers, alles brandschoon, een heerlijke dagschotel, veel gelachen...en een lage prijs voor al die geweldige service, aandacht en warmte.

FANTASTISCH

Arno en Marcel
7-9-2017

Alles was tot in de puntjes geregeld.

Heerlijk gegeten en geslapen en natuurlijk getoerd.

Deze mensen stellen alles in het werk om het de gasten naar de zin te maken.. en dat lukt uitstekend

Super fantastisch

Dorothe
24-8-2017

Goede slaapgelegenheid en eten

Absoluut een aanrader!

Rob Hilkman
17-7-2017

Peter en Jacqueline,

Wat zijn jullie toch fantastische, gastvrije mensen. Je voelt je meteen thuis en wat zijn wij toch tot in de puntjes verzorgd! Dank jullie wel voor een geweldig verblijf!

Paul
16-7-2017

Peter en Jacqueline zetten zich met hart en ziel in om de gasten het naar hun zin te maken, zodat je het gevoel krijgt of je je daadwerkelijk thuis waant.

Wat een geweldig lieve mensen, chapeau.

Thuis komen

Nelleke Wissing Koehoorn
29-5-2017

Geweldig lieve mensen , Peter en Jaqueline , bedankt!

fijne bedden , lekker gegeten , en prachtig mooi weer gehad , mooie omgeving om te rijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Der Tourstop in Langelsheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Der Tourstop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.