Hotel Ramada Britannia Hannover

6.8Voldoende

Duitsland, Neder-Saksen (Niedersachsen), Laatzen (bij Hannover)

6.8Voldoende

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

6 reviews over Hotel Ramada Britannia Hannover

• 8Wilhelm20-05-2013

Aanrader

Goed Hotel vlakbij Messe Hannover, klantvriendelijk personeel. Ontbijt was ook goed, Kamers zijn netjes en schoon

Zakelijk

• 6Ir. K.W.V. Bloemen06-01-2013

Ligging ongunstig

Een ongunstig gelegen hotel met (doorgaans) zeer vriendelijke bediening en prima eten. Douchen in een bad (van het bad zelf diverse onderdelen kapot) is niet prettig. Op loopafstand alleen een winkelcentrum, wel is een tramhalte dichtbij. Glaasje wijn inmiddels 5,50 euro. Niet meer van deze tijd om voor wifi een onredelijk bedrag te vragen (meer dan 5 euro per uur!)

• 7T. C. van Weel04-06-2009

Dit nooit meer

Waren hier met het Pinksterweekend met een aanbieding. € 139,- p.p. is natuurlijk geen geld voor 3 overnachtingen met H.P. Diner was weliswaar in buffetvorm en daarom niet geweldig ( te veel sudderen en snel koud ), ontbijt was weinig op aan te merken, prima. Maar voor een 4 sterren hotel een badkamer met behang i.p.v. tegels, stoelen in het restaurant die aan vernieuwing toe waren, en een lounge in de hal die nauwelijks de naam mocht dragen. Er zou op Pinksterzaterdag ook een discjockey met "Musik und Tanz" zijn. Was er wel maar zat aan de bar i.p.v. muziek te verzorgen.

• 5Emmy Westphal01-01-2009

nooit meer naar hotel brittannia

mijn man en ik hebben een kerstreis gemaakt met een touroperator, met excursies, gezellig de feestdagen even weg.Wij kwamen in ons hotel en moesten in een ongezellig zaaltje achterin gaan zitten,wel bij elkaar blijven hoor!!(of we kleine kinderen zijn)en alle dagen met elkaar daar zitten.Het eten mochten we zelf gaan halen(buffet)Je hoefde geen haast te maken,het eten was altijd koud,ook ons kerstdiner was afschuwelijk.te vies om naar te kijken,maar je moest toch eten en als je geluk had was je de volgende ochtend niet ziek!!! jawel,'snachts zijn er minstens 7 mensen ziek geworden en in de loop van de dag nog meer.de kotszakjes waren niet aan te slepen in de bus,ook mijn man had pech,zo zijn we de kerstdagen doorgekomen,wat een ellende en zaterdags gelukkig naar huis,kon ik ook mijn bed in.(ziek) FIJN HOTEL

• 7Hugo20-04-2008

Het hotel ligt ca. 12 km. uit het centrum van Hannover. We waren er met pasen 2008 en hebben hier werkelijk fantastisch gegeten van zowel het ontbijbuffet en de paasbufetten. Voor dit soort 4* hotel zijn de kamers en ook de badkamers niet erg ruim bemeten, zeg maar erg krap. Omdat alle muren opgetrokken zijn uit gipsplaten is het er behoorlijk gehorig.

Anders

• 8Donna08-01-2008

Zakenhotel aan de rand van de stad, dicht bij de Messe en het Park der Sinne. Met de tram naar het centrum duurt ongeveer 25 minuten. Personeel is i.h.a. vriendelijk en behulpzaam, ruime kamers met t.v., gratis kluisje en ligbad. De afzuiging in de badkamer maakt erg veel lawaai. Dicht bij spoorlijn waar ook 's nachts treinverkeer is. Wij verbleven hier tijdens oud en nieuw, er was muziek, dansvloer en een fantastisch buffet. Wel jammer dat de volgende dag het ontbijt en diner bestonden uit wat was overgebleven van het oudjaarsfeest. 5 Euro voor een glaasje wijn van niet al te beste kwaliteit vond ik wel prijzig.

0 tips over Hotel Ramada Britannia Hannover

0 vragen over Hotel Ramada Britannia Hannover

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits

• Gratis wifiOp de kamer
      • Betaalde wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald