Bed and Breakfast Op de Borgh

BedAndBreakfastWeer vandaag26°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Op de Borgh voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Op de Borgh in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Op de grens met Nederland, maar aan de Duitse zijde, ligt deze B&B. Het betreft een verbouwde boerderij, wat vroeger ook heeft gefungeerd als Zollhaus ( waar ook douanebeambten woonden en werkten). Een grote woning, volledig tot onze beschikking. Voldoende parkeergelegenheid, en elke ochtend werd een heerlijk ontbijt geserveerd. Een aanrader als je iets anders wilt dan een bungalow op een park. We zijn door de eigenaren zeer gastvrij ontvangen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Op de Borgh in Laar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Op de Borgh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Op de Borgh scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.