We hebben een aantal aanbieders voor Königslutter voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Königslutter voor je op een rij gezet:

Reviews over Königslutter

Leuk hotel

14-5-2016

Leuk Hotel, vriendelijke bediening, lekker gegeten.

Gereisd anders in mei 2016

Dank voor ontvangst en verblijf Het was zeer goed

10-10-2013

Dank voor ontvangst en verblijf Het was zeer goed.We waren op doorreis van krakow naar

Belgie,met 6 personen.Allen ZEER tevreden.VIER sterrren waard.

Gereisd anders in oktober 2013

Goed overnachtingshotel voor zakelijk bezoek

Harald,
    13-5-2011

Ik heb dit hotel geboekt vanwege zijn vriendelijke prijs. Ik heb hier 1 nacht doorgebracht voor een zakelijk bezoek aan Wolfsburg. Het hotel zelf ligt in een oude boerderij en heeft een authentieke uitstraling. Dit geldt zowel voor de buitenkant als de binnenkant. De ontbijtzaal heeft een klassieke jaren 20 decor met een prachtige boerenhouten vloer. Ik werd bij binnenkomst gelijk geholpen en binnen 2 minuten stond ik al in mijn hotelkamer. De kamer zelf was ook klassiek ingericht, schoon met TV (uitsluitend Duitstalige zenders). Het hotel heeft gratis Wifi, wat ook goed gewerkt heeft op de avond van aankomst. Het hotel ligt middenin een boerendorp op 20 minuten rijafstand van Wolfsburg. Ik heb al eens overnacht in Wolfsburg zelf (binnenstad), maar prefereer toch liever zo'n landelijk hotel als dit. Tenslotte nog het ontbijt: dit was compleet met fruit, broodjes, beleg, koffie, thee, e.d. Niks op aan te merken.

Gereisd zakelijk in mei 2011

P.Vrolijk,
    13-5-2009

Eten was geweldig. Het buffet was super. Een mooie omgeving voor een fietsvakantie.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Moeite waard !

Lenny Pronk,
    13-10-2008

Heb dit hotel bezorgd met een fietsreis. Is ook een conferentieoord, maar daar hadden we geen last van. Goede kamers met minibar. Lekker zwembad en sauna.

Het eten was in de vorm van buffetten en zeer uitgebreid. Königslutter is een leuke plaats en ook de omgeving is de moeite waard.

Gereisd met vrienden in oktober 2008
Königslutter scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews